29. januar 2009

Blogg på meg også!

Ja, så da ble det blogg på meg også! Må jo nesten det, nå som det er 100 % sikkert at jeg skal på utveksling. Det eneste som mangler nå er at jeg får en vertsfamilie (og dermed også sted å skole) og at jeg får søkt stipend (veldig usikker på hvordan man gjør det, faktisk). Kommer nok ikke til å oppdatere altfor ofte før jeg har fått vite noe mer om utvekslingen. Håper det ikke er altfor lenge til, Aspect nevnte visst noe om at nyheter kommer i februar. Så det blir bra!:) Ah! Jeg gleder meg! Kjente at alt ble litt mer realistisk med en gang jeg begynte å skrive i bloggen. Sommerfugler i magen, liksom. Men nå må jeg gjøre litt lekser, og forhåpentligvis greier jeg å holde meg unna å skrive her på en liten stund. Vil jo ikke ødelegge spenningen nå med en gang... Forresten så er det hyggelig hvis dere legger igjen en kommentar når dere føler for det (les: helst ofte!), så blir det litt morsommere å blogge!

Vi blogges:)

17 kommentarer:

  1. Jaaa, da ble jeg nr 1 til å kommentere:P
    Hva slags fag skal du velge I England? :)

    FRIDA <3

    SvarSlett
  2. Woohooo!:D
    Jeg skal (les: MÅ) velge matte og sosiologi, og så vil jeg velge spansk hvis de har det på et nivå som passer... Men det er hvertfall matten og sosiologien som er viktig, utenom det kan jeg egentlig velge akkurat hva jeg vil:D
    Hvilke fag skal du velge til neste år da?

    Klem<3

    SvarSlett
  3. Ååååh, nå begynner bloggene å poppe opp. Jeg har også lyst til å dra! :(


    *Hei, det er jeg som er vingle-Peter*

    SvarSlett
  4. Jeg er ikke sikkert. Mulig jeg drar til USA som sagt! :P OG da skal jeg mulig velge noe av det samme som realfag.. Kanskje:P

    Frida

    SvarSlett
  5. Vingle-Peter: Jammen dra da! Come oon! (det her minner meg litt om novellen du skrev..!) Men uansett så er det koselig at du også har funnet veien hit, ikke stopp med det:P

    Frida: Ja, det er sant det! Det blir i hvert fall spennende da:D

    SvarSlett
  6. Ida er kul :D Jeg gleder meg også til å lage blogg når/hvis det blir sikkert at/om jeg skal til Florida :D Herrrlig :D

    SvarSlett
  7. PS: den siste var fra meg, GURRO :D

    SvarSlett
  8. Idaa! Jeg skal lese bloggen din hver dag når jeg er i Canada :D Og så må du lese min (som jeg ikke gidder å lage enda) Men veldig fin blogg da.

    Vi blogges (som du liker å si)

    SvarSlett
  9. Jeg er veldig sikker på at du har temmelig gode sjanser for å komme med!:) Og da må du lage blogg, ja!

    PS. Du kan skrive inn hva du vil det skal stå som navn i stedet for "anonym" når du har valgt OpenID;)

    SvarSlett
  10. Ja, jeg skal lese den HVER dag:D Og takk:) Vi blogges, ja!:P

    SvarSlett
  11. ååh, du aner ikke hvor jeg kjenner meg igjen når du skriver her Ida Marie! Akkurat slik var jeg også for ett år siden, uvitende om hva som var meg i vente :D det blir kjempe spennende for deg denne tiden fremover, og et reint helvette å vente på vertsfamilien - ja man blir utålmodig! Ønsker deg masse lykke til fremover :)

    SvarSlett
  12. Tusen takk!:) Kjenner at jeg begynner å bli litt utålmodig allerede..!:P

    SvarSlett
  13. AAAARGH! Nå vil jeg også til utlandet! Gratulerer forresten;) Skal nok prøve å følge bloggen din jeg også, siden jeg ellers ikke får sett deg hver dag som på skolen:( Heldigvis (for meg) er det jo en liten stund til du drar da?! Kommer til å savne deg vet du:) Klem fra Charlene <3

    SvarSlett
  14. Jo takk! Så hyggelig å høre:D Jeg drar ikke før i slutten av August tror jeg, så vi skal nok greie oss en stund:) Kommer til å savne deg også! Det blir det aller kjipeste med å reise bort - å savne alle hjemme. Men men! Da er vi glade for facebook, msn og skype:D
    Klem<3

    SvarSlett
  15. Gratulerer med anskaffelse av blogg. Jeg vil følge med deg :)
    og ja -vi blogges!

    SvarSlett
  16. Hei Ida!
    Så gøy at du skal til England:D da blir du sikkert super i engelsk, til og med bedre enn du er:P hehe. Jeg kommer til å lese bloggen din. Det er jo ganske spennende da! år nesten lyst til å dra selv;)
    <3

    PS: Det er Camilla Simensen:)

    SvarSlett
  17. Silje: Jo takk, hyggelig å høre:) (ditto, med det siste der!)

    Camilla: Takk! Og det er kjempehyggelig at du vil følge med:) (Og det er ikke for sent å dra..!:P) <3

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten