26. februar 2009

Hurra!

Jeg har fått vertsfamilie!

Nå har både Jesper og jeg fått vertsfamilier, og noe av det beste er at vi kommer til å bo ca. 1 time fra hverandre med buss, og omtrent 1 time unna London (litt lenger for meg). Det betyr at vi må få til å dra på noen fete konserter i London fra tid til annen... Jesper har kommet til en pen by som heter Bedford (100 000 innbyggere), mens jeg har kommet til den større, men ikke fullt så pene byen Northampton. Northampton har rundt 200 000 innbyggere, så jeg skal nok alltids greie å finne på noe der. Vertsfamilien har jeg ikke fått vite så mye om ennå - det jeg vet er at: faren er politi, de har datteren Jessica på 6 og en sønn på omtrent 2 år. Jeg skal bo hos dem sammen med en annen utvekslingsstudent fra Norge, noe som jeg tror faktisk kan vise seg å være bra. Det blir liksom ikke så akward på skolen eller i familien, siden det er to av oss.

I morgen skal jeg ringe Aspect for å bekrefte at jeg syns det er greit å komme med en annen fra Norge, så da får jeg forhåpentligvis kanskje vite noe mer om vertsfamilien. Uansett er jeg kjempefornøyd med lokaliseringen, som det så fint heter. Slenger med et par kart, så dere får en idé om det.




Northampton --(1 t)--> Bedford --(1 t)--> London

10 kommentarer:

  1. Hei!

    Lykke til i England, det blir nok bra:) Hilsen "storesøster" Stine:)

    SvarSlett
  2. Ida:)
    Gratiss med vertsfamilie:) Dette blir helt sikkert bra - hørtes ihvertfall ut som en bra familie;)
    Vi "blogges" :P

    Frida<3

    SvarSlett
  3. Å. Nå ble jeg litt deprimert i grunn! Plutselig gikk det opp for meg at du skal flytte :o! og jeg da. . Men liksom at vi ikke kommer til å se hverandre på et år :O

    DET er utrolig deprimerende, selvom ejg har bursdag!!! :(
    Nesten gråteverdig til og med! nå blei det real liksom!
    Underleppa mi dirrer liksom litt :/

    Forresten er det knall bilde av deg på toppen av siden! (lurer på hvem som har tatt det, mon tro?)
    Forresten klarer jeg ikke å bli noe annet enn anonym :S selvom jeg går på media :S

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Dette høres spennende ut! Tror du har et kjempeflott år foran deg! :)

    SvarSlett
  5. Takk alle sammen:D Tror jeg har vært kjempeheldig med plassen jeg skal bo på hvertfall!

    Guro: Jeg satt også og tenkte på det! Jeg greier ikke å forestille meg hvordan det kommer til å bli engang. Men samtidig tenker jeg at det er mye bedre at begge er på utveksling, fordi da har på en måte begge to valgt å være borte, hvis du skjønner. Så kan vi snakke med hverandre og klage på de samme tingene og sånn. Det er jo litt bra:P Vi som skal ut må ta en ordentlig kveld sammen i sommerferien, eller etter at alle de andre har begynt på skolen igjen, siden vi har noen dager etter det... Hehehhe.

    Og takk for det med bildet, jeg husker ikke helt hvem som tok det, jeg. Mohaha :)

    Jeg skal lære deg å få med navn en gang. Jeg burde gått på media, aiight?

    PS: jeg skal ha med bilde av deg til England og henge på veggen min! (hvis jeg får lov til å henge ting på veggen av vertsfamilien, da riktignok... xD)

    SvarSlett
  6. Haha, har ikke tenkt over at man kanksje ikke får lov til å henge opp bilder :P

    Men jeg vurderer å opprette reisebloggen min i dette sekund, så da trenger jeg ikke Open ID :)
    Grunnen til at jeg vurderer å lage den akkurat nå er fordi jeg ikke vil skrive ferdig artikkelen til amta, for det er vanskelig. :P

    Ja! Reisekveld! Men det er bra at ikke en av oss er igjen hjemme og bare hallooo jeg er teit. (Men kan forresten hende at jeg blir sånn da :P er jo ikke 100% at jeg skal reise) :P

    SvarSlett
  7. Nå er jeg også kul som har blogg :D
    JIPPI!

    SvarSlett
  8. Det er vel ganske sikkert, da;)
    Og, ja, du er kul (nå) :)

    SvarSlett
  9. Så gøy! Perfekt plassert og nærmt alt (London, haha)! Skal selv reise til Cardiff/Wales etter sommeren og gleder meg kjempe mykje! God tur:D

    SvarSlett
  10. Forresten linka deg til bloggen min ;)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten