2. mars 2009

Northampton!

Hei alle små barn :)

Akkurat nå skulle jeg vel egentlig øvd meg til diverse fremføringer, men sitter istedenfor og koser meg med Ylvis III og informasjon om vertsfamilien min. Litt tidligere i dag fikk jeg en mail fra Aspect med vertsfamiliens søknad, og alt virker helt perfekt! Annerledes, men samtidig veldig trygt og avslappende. Jeg skal bo i Northampton (bare å google det), sammen med vertsfar, vertsmor, vertssøster og vertsbror som er under ti. Jeg gleder meg faktisk litt til å få så små søsken! Dessuten er visst jitsu tingen, så kanskje jeg skal begynne med det..? Området de bor i er grønt og fint, ikke så altfor lang fra sentrum av Northampton. Nærmeste nabo er en field/eng/ting, og i tillegg er det flere sportssentre rundt om i byen. Det er en musikkskole i Northampton, og det beste er at familien har en gitar og et piano (jeg har alltid hatt lyst til å spille piano!).

Nå mangler jeg bare informasjon om den andre utvekslingseleven (en jente) + skoleplass. Jeg har ingen anelse om hvor jeg skal gå på skole hen, men ifølge søknadsskjemaet fra familien, er den lokale videregående skolen Caroline Chisholm School for elever fra 4-19, og jeg håperhåperhåper at det er den skolen jeg kommer inn på! Den er ikke så langt fra huset, og den er helt ny (helt ny som fra 2005). Den har masse fasiliteter og mange fag, men det kuleste er egentlig at for å "logge seg inn på skolen" om morgenen, må man bruke fingeravtrykk. Hiiigh tech!). Men skal ikke få for høye forhåpninger, da. Er i det hele tatt kjempeglad for at jeg har fått en vertsfamilie og et sted som virker kjempebra! Kjenner at jeg bare gleder meg mer og mer til utvekslingen nå :)

Slenger med et par bilder:



Litt av Northampton


En av to lokale puber (i Wootton)

Me bloggast :)

4 kommentarer:

  1. Ååå, det hørtes utrolig kult ut :)
    Sikkert kjempebra der.

    Karoline

    SvarSlett
  2. Helt enig:) Håper virkelig det!

    Ida :)

    SvarSlett
  3. Nå har jeg googlet det :D Hihi

    SvarSlett
  4. Wohoo:) Det er skikkelig spennende å kunne se akkurat hvor jeg skal bo..! Du må forersten få gitt adressen til moren din, for lovte at hun skulle få den så hun kunne legge det inn på google earth ;)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten