21. juni 2010

210610

Har holdt på å rydde rommet nesten sammenhengende i to dager og er overrasket over at hverken Ingeborg eller jeg kreperte av støvforgiftning eller noe i den duren. Må støvsuge mer i dag, har fått OCD. Dessuten må jeg vaske inni skapene og sånt. Er det trist at jeg gleder meg til det? Uansett, apropos skap så er det eneste positive med at jeg nå er alenestudent er at jeg har dobbel skapplass, men jeg har på et merkelig vis klart å fylle det allerede. Fant også ut at jeg har cirka en million forskjellige kremer rundt omkring på rommet, og jeg skal ha med ALLE hjem! Neida. Joda. Men det blir vanskelig å pakke.

I dag fikk jeg en liten "syk" en å passe på - det er veldig tøft å være fire og måtte gå i barnehage skal jeg si dere. Veldig happy for det kan dere tro, spesielt ettersom jeg la meg litt for sent i natt og bare fikk sove 4 timer siden jeg ble vekket for å passe på vertsbror som ikke egentlig er syk. Det samme skjedde for en stund siden da vertssøster også var "syk". Sykt plagsomt. Anyways, om et par timer er vertsmor hjemme, så da kan jeg endelig starte med vaskingen igjen.

Helt sånn malapropos så hang vertsmor Sully i går. Det så ganske makabert ut, litt som å henge julenissen.



Men har ikke noe mer å skrive nå, så hade.

3 kommentarer:

  1. "Anyways, om et par timer er vertsmor hjemme, så da kan jeg endelig starte med vaskingen igjen."

    haahhahah personlig tror jeg at jeg ville grepet enn hver anledning til å utsette vasking og rydding. Rommet mitt er levende bevis.. ops!

    SvarSlett
  2. Haha huff den siste der var sånn morsom/makaber =)

    SvarSlett
  3. Astrid: Har fått OCD big time i løpet av utvekslingsåret, kan aldri tenke meg å ha rommet mitt sånn som jeg pleide å ha det, alt må være ryddig og rent osv osv hvis ikke fåpr jeg nervøse sammenbrudd. Nesten så ille i alle fall! :P

    Runa: Hehe ikke sant! Så veldig merkelig ut der det hang på tørkesnoren ute i hagen :)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten