14. juni 2010

HALLO IGJEN.

Without further ado - life lately:

Fra 17. mai til 9. juni - EKSAMEN EKSAMEN EKSAMEN og guess what! - EKSAMEN! Jeg hadde tre eksamener og iBorg hadde fire, så livet vårt bestod for det meste av pugge-spise-skrivekrampepause-sove i tre uker. Alt dette endte med krampeaktige forsøk på å skrive ned alt vi har lært i hvert fag på en og en halv til to timer. Nevnte jeg at eksamenene til sammen med de eksamenene vi hadde rett etter jul teller til sammen 100 % av karakterene våre? Oh, the joy! (om dere skjønte det siden jeg skrev til sammen en million ganger i den setningen.)

Vi hadde litt tid til BBQs innimellom puggingen, da. Fint vær for slikt innimellom.






Eksamenene er nå vel (?) overstått, i alle fall trenger vi ikke å bekymre oss for dem lenger. Både Ingeborg og jeg trodde at det skulle bli superherlig å bli ferdig med eksamenene, men det var litt sånn "ehm, hva skal vi finne på nå?". Heldigvis er vi kreative mennesker, så fredag dro vi på Tesco. Highlight of our lives skal jeg si dere! Det var muligens på torsdag at vi dro på Tesco, men i det store og det hele spiller det vel ingen trille.

Deretter fant vi ut at vi måtte steppe opp litt her, i og med at Ingeborg drar hjem på lørdag 19. juni, så på lørdag tok vi oss en tur til town. Litt bilder kan dere få også, siden jeg kjøpte meg kamera på Tesco så klart!





På Søndag chillaxet vi helt til kvelden, da vi graced vårt eget goodbye party med vår presence på Pizza Hut. Det hørtes litt teit ut, men uansett. Det var en relativt trivelig kveld i alle fall, og Ingeborg og jeg fikk ta med oss ballongene hjem.





I dag (mandag) dro vi en liten tur på skolen for å levere in bøker etc, men vi ble overtalt til å komme til timene til year 13, siden de her allerede har startet på neste skoleår.











I morgen skal vi kose oss med Politics first thing. Deretter tenkte vi å dra til Birmingham, men vi får se ettersom jeg er så trøtt som en krabbe med kronisk utmattelsessyndrom (som dere sikkert hadde skjønt uansett etter å ha lest hele blogginnlegget mitt), så ja, vi får sjå. Dessuten får jeg ikke dusjet nå heller siden kidsa hadde bath time da jeg skulle dusje og nå skal de sove which means stilletid. Så bottom side!, som Ingeborg ville sagt. Jeg kan jo ikke stå opp dødstidlig i morgen heller for å dusje for vi drar. Har nemlig litt problemer in the morning med å stå opp - hjernen min er helt våken, men kroppen min følger ikke helt med dessverre. Litt som om man kjører og tenker at "nå tar jeg til venstre her", men så reagerer ikke kroppen helt og man bare kjører videre. Og så må man snu og det blir masse krøll og tullball og sånn er jeg om morgenen. Jeg tror jeg bare avslutter blogginnlegget her i grunnen, for alles beste.

GOD NATT.

7 kommentarer:

  1. Hehhh.. deilig med eksamen. Når har du ever vært skikkelig våken om morningen egentlig? HØH!

    SvarSlett
  2. heheheh jeg tok ikke eksamner. jeg liker amerika. "hvis du har hatt straight As hele året trenger du ikke ta eksamen. Og mens de andre tar de drar alle nerdebarna på bowling og minigolf og masse digg." ahaha

    SvarSlett
  3. Astrid: I knows. Det er sant i grunnen, hehe.

    Guro: Det er dårlig! Jeg vil også til Amerika!

    SvarSlett
  4. Hva slags kamera har Ingeborg? Det så litt kult ut!

    SvarSlett
  5. I dunno, gammel speilrefleks, possibly canon. Gammel anyways! Hun vet ikke helt selv tror jeg, men kan spørre om du er interessert?

    SvarSlett
  6. Neida, det går fint :) jeg gleder meg til du kommer hjeeeem!

    Forresten, når jeg skal trykke på linken din, så har du skrevet blogspot.NO, så jeg kommer ikke inn på bloggen din ;)

    SvarSlett
  7. Sv: Det har eg i grunn! Trist å reise frå venner som eg har fått der nede! Men i grunn digg å vere heime :)

    Kan ikkje tru at du ikkje er ferdig med eksamener yet? Eg var ferdig sist veke! Men lykke til vidare og håper du har hatt eit fint år :D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten