5. februar 2011

Jeg vet jeg lovet...

MEN, det glemte jeg visst bort. OPS. Det har bare gått et halvt år, men det er da ingenting. Rom ble ikke bygget på én dag.

Neida, det som skjedde var at det tok en liten (god) stund før jeg kom meg igjen etter å ha reist hjem til Norge, og i løpet av den tid fikk jeg veldig mye annet å gjøre og å tenke på. Og SÅ glemte jeg det. Nå er det i alle fall på tide å avslutte denne bloggen en gang for alle.

Jeg hadde vel planlagt å skrive noe sånt som at "åååh jeg har hull i hjertet og griner HVER dag", men jeg har kommet på bedre tanker... Det jeg kan si er at det var vanskeligere å dra hjem enn det var å forlate Norge, siden jeg visste at jeg kom til å bli "byttet ut" med nye studenter osv. Jeg kunne jo ikke være sikker på at jeg ville fortsette å ha så god kontakt med vertsfamilien som jeg visste at jeg ville ha med min ordentlige familie i Norge. Dessuten tok det litt tid før jeg var på bølgelengde med min egen familie igjen, men sånn er det. Alle har uansett vært gjennom kjipe perioder med familien, og det er aldri verdens undergang. Var verre da jeg var 14, for å si'rre sånn.
Nå har jeg det i grunnen veldig fint, både med min egen familie og med vertsfamilien. Jeg har ofte kontakt med dem via facebook og telefon, og jeg var på besøk både i høstferien, og i forbindelse med et universitetsintervju i desember (ja, jeg har søkt på universiteter i England, men blir ikke før om 2-3 år). Dessuten har jeg planer om å være med på year 13 prom i sommerferien, samt jitsuballet. Kanskje jeg oppdaterer her igjen om jeg gjør det, men tviler, for å være helt ærlig...

Ellers så kan jeg meddele at grunnen til at jeg var så asosial og sliten og syk og deppa i løpet av i alle fall det siste halvåret, er fordi jeg har ME (google it), som jeg mest sannsynlig fikk etter kyssesyken. Hurra! Jeg kom heldigvis inn i vg3 på nesodden videregående, og nå har jeg en ordning hvor jeg tar vg3 over 2-3 år.

Det var vel alt. Om det er noen spørsmål, så tror jeg at jeg har lagt ut kontaktinformasjonen min, så you know what to do.

Jeg har opprettet en ny blogg, men den er veldig forskjellig i stil fra denne, så prepare to be disappointed. Når det er sagt, så kan det jo hende at den utvikler seg i riktig retning... adressen er i alle fall http://idaholm.blogg.no/. Så dere vet, follow or die...

Snakkes?

3 kommentarer:

Kommenter!

 
Blogglisten