10. juli 2009

Ukulele, hei!

For å være litt seriøs til en forandring, kan jeg meddele at det nå bare er 49 (eller noe i den duren) dager til jeg vender nesa mot England. Håper på å få en pakkeliste fra Aspect snart, så jeg kan begynne å planlegge. Det er jo som kjent viktig å begynne i GOD tid; har allerede pakket det første plagget. Dessuten er jeg sytten nå, og det sier jo i grunnen seg selv at jeg nå er mye bedre rustet til blant annet å pakke kofferten min selv. Syns alt dette snakket om klær var en fin unnskyldning for meg til å få vist hvorfor vennene mine ikke driver moteblogger.

(Foto/Guro)

For dem som brenner etter å høre om turen til Kongsberg, kan jeg fortelle dere at det IKKE anbefales å sove i telt når det er + 30 grader ute fra sola står opp til den går ned. Om ikke du vil bli kokt levende, that is. Jeg følte meg som en svett sokk praktisk talt hele turen. Men det var jo så klart mye som var fint også, jeg kjøpte meg for eksempel en ukulele.





(Foto/GK)




2 kommentarer:

Kommenter!

 
Blogglisten