21. juli 2009

Hellas, ja.

Sitter paa en svett internettkafe i Hellas og holder paa aa renne bort. Vi har allerede fatt oss to stalkere, som tilfeldigvis satte seg ned paa bordet ved siden av oss hver kveld vi var ute og spiste. Kanskje ikke annet aa forvente naar oeya er saa stor at man se fra den ene side til den andre. Uansett - ny start i morgen medny oey. Men saa lenge de spanderer. Anyroad. Kelnerne tar av med on the house, og det er heteboelge. Vi har det helt ok. Jo forresten, her om dagen - jeg doede litt. Vi har med en jente paa sju ar som heter Olivia, og da Frida og jeg ba henne 0m a ta bilde av kelneren var hun ikke akkurat motvillig. Stilte seg opp med kameraet klart, og da han kom naerme nok knipset hun i vei med blitz og hele pakka, mens hun gliste helt sykt. Vellykket, tenkte vi da - helt til hun stolt leverte kameraet tilbake til oss mens kelneren sto og saa paa. Sneiks!

5 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Du kommer til å få en helt awesome dialekt! Jeg merker at jeg allerede begynner å snakke mer amerikansk en det jeg gjorde før. Det er britisk som er fett, du kommer til å snakke skikkelig kult :D

    SvarSlett
  3. Åh, jeg håper jo på det! Jeg elsker britisk to bits! Men amerikansk kan jo være skikkelig kult det óg, da, om du får skikkelig taket på det:D

    SvarSlett
  4. SV: Vi lot være å dra til England =( kjipe greier , men men!
    Håper det går greit for deg å bo der da.. spennende og lærerikt, men også pass på svineinfluensa! :) heldigvis er den ikke såå farlig da!
    Kos deg masse på ferie, og i England, kommer til å savne deg i Vokalise.
    Klem fra meg ^^

    SvarSlett
  5. Hei :D kult med flere utvekslingsblogger! jeg skal selv være borte neste skoleår men jeg skal til USA jeg da. Jeg legger deg til ¨på bloglovin og følger deg fremover. Er gøy å lese om hvordan andre har det! Legg til meg og da vell ;)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten