25. august 2009

LOLLL

Nå hadde jeg skrevet det lengste innlegget NOENSINNE, men ctrl+c pluss ctrl+c = det første ctrl+c er BORTEVEKK. Jeg HATER teknologi. Anyhooo, jeg skal prøve å oppsummere selv om jeg nesten ble så sint at hele pcen rister.

I alle fall. Det har skjedd mer den siste uka enn hele resten av året, for eksempel: macho som jeg er tok jeg i forrige uke på meg oppgaven å ro ut på fjorden for redde pappa som var stuck siden det var blitt lavvann siden han dro ut med båten.


Ellers... Her om dagen var jeg på goodbyemiddag for Astrid, hvor en amerikansk utvekslingsstudent også var med. Det hele toppet seg da vi snakket på norsk om at hun ikke skjønte noenting stakar, men det viste seg at hun faktisk skjønte litt likevel, samt da jeg spurte om hun hadde traktor hjemme.


Jo, også TIDENES irritasjonsmoment! Jeg skulle ta bussen mot brygga, og var for en gangs skyld ute i god tid (dvs over et halvt minutt før bussen skulle komme). Etter over ti minutter med venting kjører bussen GLATT forbi, mens jævlene (ja) som ligger stablet oppå hverandre inne på bussen vinker og gliser. Det, samt utsikten å vente én time på neste buss fikk det til å svartne for meg, og det var like før jeg ringte busselskapet for å kjefte. Flaks for dem at jeg ikke hadde nummeret og av generelt prinisipp er mot nummertjenester. Det hele endte i alle fall med at jeg og to randoms med fillete klær og tusj i hele trynet haiket, og jeg måtte ringe mamma for å fortelle hvor uetisk det hele var - tenk om jeg holdt på å dø og måtte på sykehuset! UHØRT. Merkelig nok tok det over en halvtime før vi fikk haik, på tross av at vi sto strippende i veikanten og viftet med en femtilapp. True story.

Jo, og i går fikk jeg microsoft office i bytte mot 1500 kr. Det fantastiske er at jeg nå kan installere programmene på tre pcer! HALLELUJA. Det er også verdt å nevne at jeg knakk hele cd-boksen fordi det var forklart så dårlig at man måtte fjerne teipen som holdt boksen sammen før man prøvde å åpne den.

4 kommentarer:

  1. Du KNAKK den? Ida da... det er ingen iq test å åpne den boksen, det er noe man bare klarer uansett :P

    SvarSlett
  2. Ja? Jeg brakk den bare litt i kanten da... Det var faktisk ganske vanskelig! :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten