24. oktober 2009

Hei og hå og half term

Husker dere jeg skrev at jeg skulle tilbake på skolen på det som var i morgen på onsdag (det vil si torsdag for dere som ikke skjønte det)? Og, jeg skrev anskje ikke det, men poenget her er i hvert fall at det var det som var planen. Jeg kan meddele at sånn ble det i alle fall ikke. Jeg møtte opp på skolen til vanlig tid 08:45 torsdag morgen, men allerede i løpet av spaserturen til skolen hadde jeg kommet frem til at det ikke fungerte å lære noe som helst med tørrhoste, sår hals og et hode som var på nippet til å eksplodere. Allikevel tenkte jeg at jeg skulle prøve (mest fordi vertsfar hadde sagt at vi måtte tilbake på skolen), men i andre time fikk jeg beskjed av læreren min om å gå hjem med en gang og ikke komme tilbake før etter half term. Så så enkelt var det. Nå er det mandag og første dag i half term, og jeg sitter fremdeles inne. Greia er at jeg føler meg mer eller mindre ok når jeg er hjemme og bare gjør småting som å tasse rundt i huset, leke med barna eller vaske opp (jeg er godt på vei til å bli hjemmeværende sminkeløs husmor med matchende joggedress - her om dagen gikk jeg ut i hagen med crocs, true story), men med en gang andre folk enn familien blir involvert er det som om kroppen får en allergisk reaksjon. Å høre på flere enn to stykker som snakker på en gang gir meg hodepine for eksempel. Derfor har jeg i alle fall bestemt meg for å sitte inne hele ferien og gjøre leksene som lærerne så generøst delte ut med formål å forhindre alt sosialt liv i half term. Eller kanskje jeg heller skal se på en film (som jeg har gjort de siste tre dagene). I går så jeg for eksempel på Taken - alt virker lame i forhold. Livet er spennende, dere.

2 kommentarer:

  1. Jeg er også syk og det er tullete. Så god bedring. Og jeg har også sett Taken, jeg så den med vertsfamilien min og de ble litt sånn.. "ops, vi har en datter som reiser alene i Europa på utveksling". Hehe :) Men ja, god bedring! <3

    SvarSlett
  2. Takk i lige så :)<3 Haha, det er litt fail :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten