3. desember 2009

Det er JUL! (skrevet 1. desember)

Det innlegget her var i alle fall opprinnelig skrevet 1. desember, helt til jeg greide å slette alt sammen (ctrl+c for mange ganger igjen)... Det er i grunnen litt synd, siden jeg hadde skrevet et veldig interessant innlegg om hvordan jeg ble helt fantastisk glad da det var rim på bakken og kaldt første desember, og "i dag er det første deseeeeember" surret rundt i hodet mitt hele dagen.

Jeg greide også å slette det jeg hadde skrevet torsdag 3. desember, noe som også er synd siden jeg blant annet presenterte dere for et dilemma hvor jeg lurte på hvordan jeg skulle gå frem siden jeg måtte tisse men alle tingene mine var for tunge å bære med seg, men jeg kunne jo ikke la dem være igjen heller, siden jeg satt viggo på biblern og tastet i vei. Dessuten var jeg kjeeeempesliten og trøtt siden jeg kvelden i forveien hadde vært på julemiddag i Nottingham med jitsuklubben der, og ikke dro hjem før neste morgen. Det vil si at vi sto opp klokken seks, for så å kjøre meg rett til skolen. Så jeg kan trygt si at jeg følte meg bajs, til og med såpass at jeg helt glemte å komme til siste time. Du kan si det var litt pinlig da jeg møtte læreren min på biblioteket cirka rett etter timen og jeg satt der og stirret tomt ned i pc-skjermen min. AWKWARD. Og Ingeborg: jeg savnet deg litt den dagen altså. Kors på halsen.


Shallabais!

2 kommentarer:

  1. Digger at du glemte siste time. Det høres ut som du er samme gamle, selvom jeg mistenker at du har en fin aksent jeg misunner deg! Eh og hei, min kjære bloglovin gadd ikke å vise meg dette innlegget så jeg kommenterer litt sakte. Heh! <3

    SvarSlett
  2. Haha, er nok den samme gamle :P Dessverre kanskje, men :P Det var en fin setning. Haha :P <3

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten