22. januar 2010

Hemmelig! Ingen må lese dette innlegget!

Okei, da skal jeg fortelle dere det artige jeg skrev om i forrige innlegg. Jeg syns i alle fall det er ganske så artig.

Jeg må bare begynne med å nevne at vanen med å si "prikk, prikk, prikk" når jeg skal lese "..." for noen er helt umulig å venne seg av med, men at jeg prøver så hardt jeg kan, i og med at det nå ved flere anledninger har endt opp med at jeg har sagt det som altså blir "prick, prick, prick" på engelsk til diverse folk. Det høres veldig vulgært ut, spesielt når jeg faller sammen av latter når jeg innser hva jeg nettopp har sagt (dere får slå opp det ordet på eget ansvar av frykt for å fornærme noen).

Uansett. Den første tingen jeg skulle skrive om - husker dere at jeg fortalte om nabohuset som blir brukt av politiet til feks opplæring av politi? Til nå har vi sett etterforskningsfolk tråkke inn og ut derfra, og at de stenger huset med sånn politisperringsbånd og at de leiker seg der inne med forensic investigation. Jeg husker ikke hva det heter på norsk. I alle fall sånt de driver med i CSI. I jula da, så begynte det først å komme masse folk med full utrustning og våpen og hele pakka og løpe rundt i hagen osv. Det syns jo jeg og Ingeborg var ganske tuft, men det skulle vise seg å bli hakket tøffere da folk med dress og stresskoffert i metall begynte å vandre inn og ut av huset. Nå må dere se for dere type hemmelige agenter/spioner fra filmer, for det var virkelig sånn de sa ut. I følge verts var det MI6 som brukte det som safehouse. Selv om det egentlig ikke er noe alle skal vite tror jeg. Men uansett så sykt fett å ha James Bond som nabo! Nesten i alle fall. TUFT!

Den andre tingen jeg skulle fortelle dere er nesten enda tuffere, og det er også litt hemmelig og ikke noe man snakker om tror jeg. I alle fall så kan jeg fortelle dere at dere kan glemme alt dere har hørt om hvor Johnny Depp bor - han bor nemlig i Northampton, cirka 20 min unna huset vårt i en liten landsby. Alle mødrene som henter barna sine på skolen barna hans går på pynter seg visstnok ekstra mye i tilfelle det skulle være Mr. Depp som henter dem en dag. Noe han også visstnok gjør også. Og Vanessa Paradis leverer dem visst ofte på skolen om morgenen. Så sånn er det, og det er artig. Han henger visstnok på den lokale puben også og vandrer rundt der og er ikke så mediesky siden egentlig ingen vet at han bor der. Bortsett fra oss nå så klart. Vertsfar vet til og med visstnok hvilket hus han bor i siden politiet obviously må ha litt ekstra sikkerhetstiltak osv. Ikke det at han vil fortelle det til oss da, av frykt for at vi skal finne stalkerene i oss. Men uansett - in your face alle som dro til USA i håp om å bli BFF med Johnny Depp - HAH!

Det var dagens dose Se & Hør fra meg. Takk og farvel.

7 kommentarer:

  1. OOOH.. jeg skal lite ikke besoke deg da Ida :P jeg trodde han bodde i Frankrike jeg! Johnny Depp is MY MAN <3 Jeg er misunnelig... haha.. haaper du har det bra, og det hores det jo ut som at du har!!
    storklem <3

    SvarSlett
  2. Haha, det er bare å komme:P Har det fint jeg vet du:) Håper du også har det bra!
    Stooor kos<3

    SvarSlett
  3. Jeg kommer og besøker deg og så kan vi telte utenfor huset til Johnny DEPP!

    SvarSlett
  4. kuuuuuuult! jeg bor ikke langt unna hemmelighuset til John Travolta :P Haha kjendiser kan vaere ganske saa smarte! Naar jeg komme rtilbake skal vi dra til England og se paa James Bond-hus og mote Johnny Depp :)

    SvarSlett
  5. Astrid: da har vi en date!

    Guro: Uuu, kult :) John Travolta er i Bolt the superdog, haha. Den er lol :) Det skal vi lett!

    SvarSlett
  6. Oi, oi, oi! Dette ryktet skal jeg spre for det vinden er verdt!! Om jeg hadde sneket meg rundt for å få et glimt av kjekkasen;)

    Håper alt står bra til med deg ellers,
    sett bort i fra blåmerker
    og at det blir hyggelig med besøk til uka!

    Jeg var forresten hos mormor da du ringte henne:) Det var morsomt å høre på! Husker ikke om hun nevnte det.. Tror hun satte pris på at du ringte, hun hørtes i hvert fall veldig overrasket ut! Nå er jo mormor på sykehus fordi hun brakk hofta for en uke siden. Det har du kanksje fått med deg.. I dag var vi alle der, bortsett fra Gull-Britt, tilfeldig, men veldig hyggelig. Det ser ut til å gå bra med henne forresten. Hun er oppe og går allerede, selv om hun har litt vondt. Nå må hun bare trene seg opp, ellers kan hun ikke bo hjemme alene lenger.. Ser ut til at hun trives der. Er veldig opptatt av maten og må dele rom med en annen hyggelig dame. Sånn, det var en liten oppdatering på den fronten:)

    Her er det forresten snøstorm!!
    -og dermed kaldt. Så kaldt at føttene mine er iskalde i sokker. Så om det ikke er slike forhold borte hos dere, får du være fornøyd med været deres!

    God klem fra kalde tær og to lag med ull<3

    SvarSlett
  7. Du postet forresten dette innlegget på bursdagen min:D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten