16. mai 2010

Oppdatering fra 12.04.10

Ops, glemte å poste innlegget da jeg skrev det (suprise).


I England gaar livet sin vante gang, og det er i skrivende stund 6 dager igjen av paaskeferien. For tiden foeles det som om det er sommerferie i grunnen, ettersom det er sol og mellom 15-20 grader i solen. Det var nesten saa jeg tok meg en tur ut i hagen for aa sole meg her i helgen, men siden vi jo tross alt snakker om England, saa kom det en liten sur vind og hilste paa. En annen ting med England er at det er nok er en god ide aa gaa til anskaffelse av litt sololje foer jeg proever a gaa for den overgå tannen jeg fikk i fjor, siden England jo som kjent er blekfjesland. Paa den positive siden foeler jeg meg alltid supertan naar jeg er ved siden av vertsfar!

Naa hadde det passet fint med litt bilder, ettersom jeg i grunnen ikke har noe vittig aa skrive, dessverre saa er jeg pants og tar veldig lite bilder. Oi jojojo, forrige uke så tok jeg et bilde av fingeren min siden den blødde i ca en halvtime da jeg kuttet meg på en fuktighetskremtube, men det så ganske makabert ut, så jeg skal spare dere for det. Fant noen random bilder, da.

Vertsbror tenkte at han egentlig bare kunne legge igjen lekene sine på rommet mitt så han hadde dem der til neste gang han trengte å leke med deg (dvs før klokken 7 om morgenen, ettersom det første han gjør når han våkner om morgenen nå er å løpe inn på rommet mitt. KONGE!)




Naa burde jeg gjoere lekser (ja, vi har lekser i ferien), pluss ta igjen det jeg gikk glipp av paa skolen foer ferien. Det er nemlig bare 14 eller noe saant koledager igjen foer vi har study leave, og min foerste eksamen er allerede 28. mai. Jeg gleder meg masse! Smilefjes!

3 kommentarer:

  1. Haha, jeg liker at du har en playmate! Og jeg liker også at du kuttet deg på en fuktighetskremtube (det ordet høres innmari rart ut). Bra Britt. :)

    SvarSlett
  2. Haha jeg liker at din forste exam er 28.mai! Da er jeg allerede ferdig paa skolen, hahhahaha

    SvarSlett
  3. Astridiss: Hehe det er litt søtt i grunnen :P Jeg vet, rart ord! Det var ganske lett og få til også, og veldig ikke morsomt :P

    Guro: Du er heldig! Jeg sitter og pugger som en gæren fordi jeg jo ikke har vært noe særlig på skolen, så eg sliiit! Men er ferdig helt etter 8. juni, og trenger ikke gå på skolen for tiden siden vi har study leave :)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten