11. mars 2010

Hei og hå og WTF!?

Jeg ville bare bemerke at jeg nå har vært i England i 6 måneder og 15 dager, og at jeg faktisk bare har noe sånt som 3 måneder og 8 dager igjen av utvekslingsåret mitt. Skremmende hvordan tiden flyr!

Oioi, fikk akkurat en melding av Borg med eksamensresultatene mine... Government and Politics og Psychology exams gikk ikke så verst vil jeg påstå, med A's (altså 6 for de som lurte). Sociologyresultatet, på den andre siden, vil jeg helst begrave i hagen. Det vil si etter å ha klippet det i tusen biter og kjørt det gjennom blenderen og sendt trusselbrev til eksamensrådet. Nå lurer dere kanskje på hvorfor, og det ville jo vært slemt av meg å si a, men ikke b, så here we go: jeg fikk en D (altså tilsvarende 3 i Norge). Riktignok tilsvarer en D på AS-level (12. trinn) en A* på GCSE-level (11. trinn), men jeg mener HALLO, det har jeg aldri fått før! Og ja, det er kanskje litt umoralsk av meg og klage over dette (spesielt siden jeg vet det er mange på utveksling som sliter med karakterene uten at det blir noe bedre), men jeg fikk da for svingende en B på prøveeksamnen og forutså for å være helt ærlig ikke en D (den mock'en smiler sarkastisk til meg as we speak)! Jeg burde kanskje tenke konstruktivt og minne meg selv på at jeg var halt død på eksamensdagen (det var eksamen nr. 2 på rad, og stakkarene som har fulgt med på bloggen min vet at jeg siden jul ikke kan gå på skolen mer enn to dager i strekk siden jeg kreperer i løpet av dag 2). Dessuten så er det jo ikke verdens undergang ettersom eksamenskarakteren ikke blir stående noe sted (tror jeg), men jeg tror den teller 40 % da, litt usikker. Men haha, jeg merker at jeg er utrolig bitter nå, og at jeg nok aldri vil helt klare å akseptere eksamensfail.sosiologi.com. Jeg kommer utvilsomt til å ende opp som en bitter, gammel kattedame i cardigans. Men, positiv som jeg har blitt (høhø) ser jeg bare enda mer fram til avsluttende eksamen i sosiologi til sommeren. Jeg må innrømme at jeg nå er veldig interessert i hvordan de andre i klassen gjorde det, ettersom jeg hver dag må minne meg selv på at Caroline Chisholm School ikke har special needs-klasser, siden hver sosiologitime er som å tilbringe to timer i en dyrehage (bless their socks).
Nå skal jeg velte meg i self-loathing og se på en hel sesong med CSI: NY og Twin Peaks og spille EcoMate på den nye mobilen min. Og så tror jeg nesten jeg må gå til innkjøp av alle Harry Potter-dataspillene som plaster på såret. Da kommer nok alt i balanse igjen, tenker jeg!


4 kommentarer:

  1. Oi, kjipt med D, men A er jo bra!
    Jeg husker vi hadde Harry Potter og de Vises Stein, også kræsja den litt. Så JA, kjøp! :D:D:D

    SvarSlett
  2. I knowsss.
    Ikkesant! Det er dritfett! :D

    SvarSlett
  3. Twin Peaks liker vi! Cooper!

    SvarSlett
  4. Kom aldri så langt som til å se på Twin Peaks, haha. Men det burde jeg kanskje snart, ettersom jeg låner den :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten