4. mars 2010

If no one sees me there's no calories, if no one sees me there's no calories!

(Skrevet 04.03.10)

Hurra! Fjerde innlegg på tre uker! Jeg har må si at jeg virkelig er i slaget for tiden. Med blogging altså. Sånn ellers så hangler og går det. Hadde foreksempel influensa forrige uke (om jeg ikke har nevnt det før?), og denne uken tror jeg jammen meg at en sleip halsbetennelse også har sneket seg forbi vaktmestercellene mine. Uhørt! MEN, jeg klager ikke ettersom jeg faktisk var på skolen både i går og i forigårs, dessuten har jeg så smått begynt å føle meg litt bedre. Har planer om å dra i morgen da, så fremt jeg ikke lenger ser ut som om jeg har en badering med en badeball på toppen til hode og hals. Det er i hvert fall det det føles som. Derfor har jeg sneket meg opp i sofaen og ser på emo teenage angst tv-serier (les: vampire diaries) og sesong to av America's Next Top Model. Jeg må bare si at jeg ler meg fordervet hver eneste gang jeg ser på det, ettersom det er så 1990's at alle hadde glidd rett inn i Spice Girls.

J0, også må jeg bare vise dere noe! Jeg var hos legen på mandag for å ta noen blodprøver (syv glass!), og jeg må bare si at jeg aldri i hele mitt liv har sett en så tykk sprøytespiss før. Helt seriøst. Men jeg overlevde da. Det vil si, helt til jeg tok av plasteret tirsdag kveld. Jeg trodde at det var litt størknet blod rundt der de hadde tatt blodet fra, ettersom det var litt "bulkete" og på en måte sto opp fra huden, men NEIDA. Jeg utstyrte meg med litt vått papir og vasket og vasket, helt til jeg rundt fem minutter senere innså at blodet faktisk var UNDER huden min. På det punktet oppdaget jeg også at området rundt var generelt misfarget og deilig, og at å se på det fikk meg til å føle meg fysisk kvalm, pluss at jeg så klart begynte å bli litt paranoid for at armen min skulle falle av. Tenkte jeg skulle være grei og dele et bilde med dere, for som vi vet, så sier et bilde mer enn tusen ord (selv om det på bildet i grunnen ikke ser så ille ut som det var)! Det ser fortsatt ganske digg ut, bare hvis dere ville vite det.

Og en annen ting jeg skulle fortelle var at peeps; det har blitt vår i England! Da jeg dro til legen gikk jeg ute med bare en t-skjorte og blazer (og så klart bukser, men det tenkte jeg liksom sa seg selv), og sola skinte og jeg shoppet litt og alt var fint! Tok et par bilder siden det var så fint og varmt og deilig og ikke som i Norge, hehe. Føler at jeg må gni det inn litt ekstra, siden jegkunnevært i Canada. Det vil si, jeg hadde for mye fravær til bare å spørre om én ukes fravær. Litt bittert, men det er greit. Heldigvis har det fine været hjulpet litt, og snakker om sola så skinner'n!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!

 
Blogglisten