5. mars 2010

Spoke too soon

(Skrevet 05.03.10)

Etter å ha vært nesten litt optimistisk tok det ikke lenge før virkeligheten ga meg en midt på trynet. Ca. to timer etter at jeg hadde skrevet det forrige innlegget, fikk jeg et brev fra legen hvor det sto at de ville at jeg skulle ta blodprøvene på nytt! Så da måtte jeg ta opp telefonen og ringe til legen, og avtalte samtidig at jeg skulle komme innom litt senere på ettermiddagen for å sjekke ut halsen min. Det viste seg at jeg faktisk har halsbetennelse, den ekle typen som angriper hele halsen, MEN legen ville ikke gi meg noe for det, i tilfelle antibiotikaen slo feil og endte opp med å gi meg diaré i stedet. Jeg mener, HALLO, ikke for å være rar eller noe sånt, men jeg hadde lett tatt den risken. Ikke for å gi dere noen stygge bilder eller noe sånt, men lett!


Selv om legen ville at jeg skulle ta blodprøvene på nytt, så viste han meg resultatene fra blodprøven, og er jeg heldig så får jeg bekreftet resultatene neste uke en gang, og kan endelig skylde alt bøllet de siste 4 månedene på noe! Og det er jo litt digg på en måte. Så alt i alt er det på en måte ikke ille.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!

 
Blogglisten