9. juni 2009

Alexander Rybak ftw

Rybak returns home, i kveld var det konsert på Hellviktangen. Nesten 4000 mennesker ble presset inn, hvem hadde trodd det bodde så mange på Nesodden? Liv var det i alle fall, og Rybak leverte slager etter slager (vel, med unntak av den ingen kunne teksten på. Litt kleint når det er allsang). Han serverte også vann fra scenen, noe som varmet etter å ha stått der noen timer med stemmebånd som sandpapir. Da lydanlegget til slutt ble pakket sammen, satt vi igjen med konstant piping i ørene, samt den tonedøve sangen til fem fjorten år gamle stalkere fra Asker som prøvde å bestikke vaktene med 100 kr for å få et ubrukt vannglass som sto igjen på scenen. Maren tvang meg til å stå sammen med henne for å få autograf (vi stod jo tross alt helt framme ved scenekanten), og da hun til slutt fikk en, ville jo så klart jeg ha en også, bare at jeg sto igjen alene. 45 minutter sammen med kidsa mens alle ventet på meg, kan ikke si at jeg var pinlig berørt akkurat. Men uansett, jeg skal vokte den med mitt liv.

(Hvis dere er snille barn, kommer det kanskje bilder.)

11 kommentarer:

  1. Jøss, en opplevelse for livet :) Husker jeg fikk autograf på arma av noen idol-folk, gjalt jo å skrive over når tusjen begynte å bli svark... Du får legge ut bilde!

    SvarSlett
  2. BILDER BIIILDER BILDER!!

    RYBAK = HOT HOT HOT.

    haha :)

    SvarSlett
  3. Har en anelse om at den karen kun lever videre i Nesoddenhjerter ...inkludert mitt eget... mens resten av landet (dvs alle P4 lyttere) er drittlei fairytales. Har jeg rett?

    SvarSlett
  4. Bilder kommer så fort jeg får snyltet på de andre som var med! Lover:)

    Og Ingrid; jeg sto helt foran ved scenen, haha! Og vi fikk vannglasset hans da han lurte på om vi var tørste. Nice gesture:P

    Regine: Ah, fjortissperioden! Det som er bra med å ikke være fjortiss, er at man kan oppføre seg som en i sånne situasjoner:P

    Malene: Du har nok veldig rett (dessverre)! Folk på Nesodden har stort sett aldri vært så stolte, så godt å høre at du også liker ham:) Må innrømme at jeg har en liten obsession.

    SvarSlett
  5. Jeg likte stalkerne fra Asker. Digg.

    SvarSlett
  6. Det ligger bilder på amta.no ;-) Og du er med på et av dem :D
    - Harveen =)

    SvarSlett
  7. hahaha :P det var lættis!!! sto igjen med småkidsa :) du er vel glad for at jeg tvang deg til å stå igjen nå vel? :D hihi... Stalkerne fra Asker var freaky ass! ubrukt glass på scenen liksom :P haha.. jaja.. vi hadde det gøy som litt fjortiser et par timer da :P <3

    SvarSlett
  8. Lættis er ordet! Er litt glad for det nå ja, faktisk. Hehe:) Jeg er så glad for at jeg ikke er fjortiss, men at jeg kan være det hvis jeg vil! Det var moro:)<3

    SvarSlett
  9. Harveen: så dem før i dag! Haha, det var ille! Skal nok låne noen bilder derfra også:)

    SvarSlett
  10. 12 Points from Germany to Norway!!!

    Alexander Rybak is the voice of Europe!!!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten