10. juni 2009

Det gjelder å holde kortene tett til brystet

Statsadvokaten bekrefter at det pågår en etterforskning, MEN:

"Forsvarsledelsen bekrefter at Kripos har vært på Gjørstadmoen i dag for å gjøre undersøkelser."

- Hva slags undersøkelser var det da?
- Jeg kan ikkje gå inn i detaljer rundt det...

- Men de har undersøkt datautstyret til sikkerhetstjenesten?
- Det har de gjort da, men jeg kan ikkje gå inn i detaljer rundt det...

- Er det noen som er undersøkt i denne saken?
- Jeg kan dessverre ikkje gå inn i...

- Hva spiste du til middag i går?
- Jeg kan ikkje...

- Hvor lenge har denne overvåkningen til forsvarets sikkerhetstjeneste pågått?
- Jeg kan ikke gå inn i detaljer rundt dette her altså...

- Har du på deg slips?
- Jeg kan dessverre ikkje gå inn i detaljer...

- Men de tingene du ikke vil kommentere, er det noe som pågar fremdeles mens Kripos undersøker saken?
- Jeg kan ikkje...

- Men det var jo et ja/nei-spørsmål... Pågår dette fremdeles?
- Jeg kan ikkje gå inn i detaljer rundt dette her...

----------------------------------------------------------------

Omtrent sånn gikk det for seg, mens jeg lå på gulvet og vred meg i krampelatter. "Jeg kan dessverre ikkje gå inn i..."

1 kommentar:

  1. Haha, ja bare jeg ikke kommer opp på mandag heller! Når og hvor i Hellas? Kos deg med muffinbakinga! :D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten