6. juni 2009

Fagvalg

Føler at det er på tide å ta opp noe utvekslingsrelatert, i og med at det skulle være hovedtema her. Jeg kan jo nevne at jeg har valgt fag for neste år, så timeplanen min blir mest sannsynlig seende slik ut:

Sociology
Economics
Spanish
General studies
Matte må jeg ta som privatist når jeg kommer hjem, men det satser jeg på at skal gå lett som en lek siden det er p-matte. Dessuten skal Jesper også ta opp matten, så da blir jeg ikke viggo i alle fall.
I skrivende stund er det bare 2 måneder og 23 dager igjen til avreise, og jeg har allerede problemer i forhold til hva jeg skal pakke med meg. 1x20 kilo - hva i helvete er det de tenker med? Jada, jada, det er sikkert flyselskapet og bla bla bla, men seriøst? Jeg kan jo trøste meg med at det nok blir langt verre når jeg skal flytte hjem igjen.
Nei, nå må jeg gå fordi jeg skal se på film. Alene (emo).
-----------------------------------------------
Prøv å overse at blogspot er handikappet og ikke vil lage mellomrom. Takk.

10 kommentarer:

  1. Får du lov til å legge opp til å ta matte som privatist? Jeg får ikke året godkjent hvis jeg gjør det.. :S

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ser at du også skal til England neste år!
    Jeg skal faktisk ikke så langt unna deg, skal til Peterborough, Huntigdonshire.
    Her er bloggen min: www.christinaiengland.ipublish.no

    SvarSlett
  3. Lykke til ! :)
    haha pakking suge.. anbefala og ikkje pakke for mykje kle! du kjem sikkert til å kjøpe mange nye kle uansett.. pakk heller fotoalbum med bilde av folk og der du bur osv!

    SvarSlett
  4. Ah, okei! Driver å leter etter andre som skal til England neste skoleår, er gøy å følge med på hvordan andre har det også ;-)
    Kommer til å følge bloggen din jeg og!

    SvarSlett
  5. Hmm, min skole har nå flere som både reiser og kommer hvert år, så det burde jo ikke være noe problem. Men men :) Har du søkt stipend og sånt?

    SvarSlett
  6. Hei!
    Vi skal jo til samme sted!:) Nå ble jeg nysgjerrig. Begynner du også på Duston?

    SvarSlett
  7. Karina: det tror jeg at jeg skal gjøre! Håper jeg får henge opp bilder på veggen der jeg kommer. Og de første dagene skal tilbringes i London, så regner med litt shopping allerede da... Hehe:)

    SvarSlett
  8. Æsj søren, kan ikke se den linken du sendte!

    Jeg skal nå bo i Delapre i Northampton, ikke lange veien fra sentrum. Kanskje du kan finne ut om det er langt unna etter dét:D

    SvarSlett
  9. Hva er general studies ? Forresten får jeg ha med sånn 48 kg bagasje. Tror jeg, hvertfall. Mehe.

    SvarSlett
  10. Astrid: Du er heldig! Men jo, general studies er et fag hvor man blir testet i sort of egne meninger og kunnskap ol. Litt om kultur og samfunn og naturfag og masse random.

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten