10. juni 2009

Jeg blir så glad når...

...jeg ser at folk fra andre land har vært inne på bloggen min og oversatt til deres eget morsmål. Men jeg lurer bare på hva jeg har skrevet. Google translate er jo som kjent den sikreste oversettingsmetoden siden andre verdenskrig. Siden søsteren min som kan tysk for tiden er døvstum, tenkte jeg å opplyse om at det er lov til å oversette tilbake til norsk for meg for de som seg kyndige nok. Slenger med en print screen av rasket på tysk, det er jo litt klasse over det? Og siden vi først var inne på det... Feel free to use google translate!

8 kommentarer:

  1. Hvordan kan du se at de har oversatt siden din?
    Og er søsteren din døvstum?

    SvarSlett
  2. Statcounter.com har en slik artig funksjon som lar meg se hvor de kommer fra, hva de har kommet fra, hva de har gått inn på, hvor de har gått ut osv osv. Easy breezy!

    Og hun er ikke helt døvstum, men det er ikke langt fra.

    SvarSlett
  3. SV: Takker og bukker!

    SvarSlett
  4. SV: Takk! Jepp, veldig spennende!

    SvarSlett
  5. wow! åssen gjør man det? altså ser hvor de som ser på bloggen din er fra og sånn?

    SvarSlett
  6. Bra, Guro:) Det er du som går på media her, liksom!

    SvarSlett
  7. Hei jeg vil også se om folk gjør det. Det tror jeg egentlig ikke at noen gjør på min blogg. Men ja. Du er snill mot Fride hvertfall. EHEH.

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten