17. juni 2009

Takk for alt

Ha det bra, kjære skolepc. I morgen skal du opp til helvete (les: it-loftet).

Det betyr at jeg kommer til å mangle et av mine vitale organer de neste dagene, i og med at hjemmepc'en er så treig at jeg fint rekker å løpe tur/retur Oslo på den tiden det tar å komme seg på nett. Jeg kjenner allerede at jeg gruer meg til å være pcløs. Jeg. kommer. til. å. LIDE... Noe annet som åpenbart også ødelegger planene mine om å lane flere døgn i strekk, er at jeg skal en liten svipptur innom Sandefjor fra fredag av. For jeg har jo et liv (noe jeg ikke utelukker er grunnen til at jeg har vært litt fraværende i det siste). Anyroad; så snart jeg får tatt tak i meg selv og bestemt meg for hva slags pc jeg skal ha, er det straka vegen til butikken.

Sneikssss.

2 kommentarer:

  1. Føler med deg! Har nettopp byttet fra mac til pc; måtte kjøpe den pc-en som lignet mest utseendemessig på mac-en slik at forandringen ikke tok HELT overhånd.
    Men er veldig fornøyd med denne, så anbefaler Samsung NC20 12,1" WXGA LED :)

    SvarSlett
  2. Trega å blogge!! Hei, vi drar snart :D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten