29. juni 2009

Takk skarru' ha, og det var lenge sia sist

Den beste unnskyldningen for ikke å ha blogget på årevis, er vel at jeg har jobbet ræva av meg de siste dagene. To timer overtid uten tillegg hver dag etter klokka 22, sier du? Dessuten fant en humle tåa mi særdeles attraktiv for et par dager siden, noe som resulterte i en rød tå på størrelse med en fotball som klør noe så inni helvettte. Derfor tenkte jeg i går kveld at det kanskje var lurt å ha på litt mer kløestillende enn det jeg vanligvis bruker. Etter en liten stund kom det for en dag at xylocain visstnok er svakt bedøvende, og det var plutselig ikke så rart at hele foten føltes tilnærmet lam og at det var vanskelig å gå. Da gikk de to kilometerne hjem fra bussholdeplassen lett som en lek. I dag er tåa rødere enn noen sinne, og jeg lurer på om det er mulig å få koldbrann av humlestikk, eventuelt om den kommer til å falle av. Men nok om meg, og over til meg selv. Den siste tiden har jeg også rukket å delta i NM i nerd, hvor vi grunnet fremragende prestasjoner havnet på 10. plass av vel cirka 10 deltakere i 2. divisjon. Men så klart måtte jeg jobbe litt den helgen også, og dro dermed hjem en dag før de andre (det vil si halv seks om morgenen. Umenneskelig) . Tror i og for seg at det var helt ok, i og med at jeg og noen andre kvelden før hadde lurt alle lederne til å tro at bussen var brutt opp og at verdier til nærmere en million var borte, og det bare var vår geniale timing som gjorde at vi slapp å snakke med onkel politi. Vellykket, med andre ord.

Om en måned og 30 dager stikker jeg til England, om to uker til Hellas, om 9 dager kan jeg si til alle på jobben at jeg faktisk ikke er liten, om 3 dager skal jeg telte på Kongsberg, og i dag skal jeg til Oslo. Telle ned? Nei, hva mener du?

1 kommentar:

  1. Du skal jo ha minst 40% tillegg for overtid, bare sjekk ut LO.no! Ellers må jeg gratulere med en 10.plass, håpr du er stolt ;) Den tåa di må du nok bare kvitte deg med, synd å si det men det er nok det beste. Plutselig er hele foten din rød og hoven og du vil IKKE oppleve det! Unnskyld, jeg har dårlig humor etter en dag på jobb.. Gleder meg til å treffe deg i sommer i allfall, og til du begynner å blogge mer om alt det gærne du gjør!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten