7. juni 2009

Hove eller ikke hove, that's the question

Verdt å nevne av helgens begivenheter er vel at jeg har har vært på bad taste-fest uten å følge opp temaet, jeg har fått kontakt med vertsfar (på facebook, vel å merke), og jeg har tjue forskjellige trancesanger blandet til en eneste helvetessang i hodet mitt. Jeg vil påstå at det er hakket verre enn å høre på radio energy. Ellers så har jeg kommet i kontakt med en del andre utvekslingsstudenter til UK den siste tiden, noe som er lovende i forhold til å ikke ende opp som emo til neste år. Faktisk er plasseringen av meg og en som heter Malene så score at jeg må vise det til dere:



I skrivende stund jobber hjernen min så det knaker, det er vanskelige valg som må tas. Som for eksempel om jeg skal på Hove for å se The Killers eller ikke. Skal noen av dere på Hove? Og skal noen på Kongsberg Jazzfestival (ikke spør)? Regner med at svarene hagler inn, nå som det virker som at mamma og en og annen random nå og da ikke lenger er de eneste som til stadighet forviller seg inn hit. Gudene vet hvorfor.

Sneiks.

6 kommentarer:

  1. Jeg kjenner igjen det med trancesangene. Jeg liker det ikke..

    SvarSlett
  2. Jeg og! For ikke å nevne Kursiv som stadig digger, digger, digger seg inn i hjernen min! Men akk, hva gjør en ikke for å ha en herlig kveld for å feire at to herlige jenter har fylt 17? :D<3

    SvarSlett
  3. Der ja, haha! Men så gøy! Da regner jeg med at vi vil se hverandre gjennom året. Ingeborg, hvem er det?

    SvarSlett
  4. Jeg vet om noen som skal på Hove :)

    SvarSlett
  5. Astrid: farlige saker

    Rikke: Kursiv er ææææsj :) Du har så rett!

    Guro: Hæ hæhæhæhæhæh !?!?! Skal du?? :D:D Eller bare nevner du at du vet at sånn Magnus og Stein og folkzz skal?

    SvarSlett
  6. Jeg syntes der er SÅ kjipt at du ikke bor i nærheten av meg :/

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten