26. juni 2009

Michael Jackson er død


Jeg tror seriøst at jeg begynner å grine.

6 kommentarer:

  1. Ja, det er virkelig helt rart.. Kommer til å savne han, og alle syke påfunnene hans :) Det rare er at jeg har alltid likt musikken, men har ikke tenkt over hvor viktig han egentlig har vært før han er død. Stakkars barna hans, de kommer jo aldri til å få sørge i fred etter det her. Papparazzi over alt, det var jo til og med nett-tv fra utenfor sykehuset hvor han døde i går kveld.

    SvarSlett
  2. Å herregud for et bilde! Jeg ler meg ihjel, oh-my-god! Takk for bursdaghilsen :D

    SvarSlett
  3. Jeg VET. Jeg ble helt sjokkert, hadde bare lyst til å finne meg et hjørne å grine. Noe av det tristeste på LENGE.

    Jeg linker btw til deg.

    SvarSlett
  4. Det er virkelig synd....... KREMT...

    SvarSlett
  5. Bjørnar, JAI VET HVOR DY BOR!

    Regine, tenkte akkurat i samme baner. Aldri "brydd" meg, men nå som det er for sent... Han var The King!

    Fanatiker, AGREED! Neimen tusen takk:)

    Oda, Vær så god! Håper du hadde det i det minste helt ok:P Den eneste det kanskje var flaks for var vel Kjetil Rekdal. Når Jacko først som sist bestemte seg for å dø, kan Kjetil Rekdal prise seg herfra til himmelen for at det var akkurat etter at han så poetisk ytret "ha deg vekk, din alkis".

    SvarSlett
  6. Michael Jackson er død! Jeg begynte å gråte med en gang jeg hørte den tristeste nyheten i mitt LIV! Jeg kan bare ikke tro at han døde 50 år gammel.

    HANS MUSIKK OG ÅND VIL LEVE EVIG,R.I.P
    THE KING OF POP

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten