9. september 2009

Bits and bobs

Så tredje skoledag, what to say? Kan jo begynne med å vise dere min litt for typisk engelske frokost:



Ellers hadde jeg første time med psykologi i dag, og det var i grunnen ganske fett. Dessuten kunne læreren si "jei snakker ikkje norsk" og "jei forstår ikkje", siden mannen hennes visstnok snakket norsk og hun derfor har vært i Norge mange ganger og har venner der. Veldig søt dame, tror hun er min nye favorittlærer! Og det på tross av at hun i psykologitimen sa "I notice the discussion is breaking into little pockets here and people are being left out (= lille, viggo Ida fra Norge)", siden poor me satt alene. Men nå må dere ikke tro at jeg har det veldig ille eller noe, har i grunnen begynt å venne meg til å sitte alene uten å måtte late som om jeg er intenst opptatt med å sende meldinger med alle de kule vennene mine.

Så over til det mest spennende her! Tenker alle er utrolig spente på hvordan det var på jitsu i går, og jeg kan jo begynne med å vise dere hvor vi trener:



- det lokale Carlsberg-bryggeriet, true story. Uansett. Gruppen vi går i blir trent av vertsfar som er sensei (og har sort belte tredje dan, I think - goes out to Rikke), og veldig etterspurt (reiser rundt i hele verden og lærer bort). På bakgrunn av vertsfars rang, obviously, er alle på gruppen (utelukkende menn i 30-årene) veldig redde for å skade oss, og hver gang de prøvde å legge oss i bakken så forsiktig de kunne mumlet de "he's going to kill us if we hurt you", mens frykten lyste ut av øynene deres.

Alt i alt var det veldig gøy, og vi fikk komplimenter av vertsfar (noe som i følge ham selv var sjelden), og i følge ham også av de andre på gruppen i garderoben etter trening (noe jeg ikke helt tror på). I dag er jeg STØL, men gleder meg til å slenge svære mannfolk litt rundt på fredag også! Og ja, vi fikk slenge dem i bakken så hardt vi ville (vi fikk kommando om å bare dælje til så hardt vi kunne fra vertsfar), og nei, det var faktisk en ganske smal sak. Helt til slutt måtte jeg bare legge ved uglypicture.co.uk, men hva annet kan man forvente etter halvannen time med beinhard trening? Vurderer å anlegge bart, det ser åpenbart ut som om jeg ville kledd det:



Cheers!

7 kommentarer:

  1. Jeg kjenner til den viggofølelsen, ehehhehe. he. men digg med psykologi, da! :D

    SvarSlett
  2. Jeg er stolt av deg Iders :D Fått deg vertsfar med 3.dan, som kan gi riktige kommandoer og greier og greier! Selvom jeg må si at det er litt teit at mannfolka tar hensyn til dere når de kaster dere... Det gjør nemmelig ikke de som kaster meg, de gir rett og slett faen de :P Menmen, når dere har kasta dem ordentlig hardt i bakken litt så lærer de vel å ta hevn :) Hihi ;)
    Klemmer fra Rikkers<3

    SvarSlett
  3. Astrid: huff ja! Det er digg:)

    Rikke: Thanks:D Men du har jo tross alt holdt på en stund, og er sikkert mer enn pro på break fall;) Satser på det, hehe! <3

    SvarSlett
  4. Du er teit. Jeg vil ogsaa ha psykologi. MEN NEIDA, DET PASSER IKKE INN I TIMEPLANEN MIN.

    SvarSlett
  5. Det gjorde ikke egentlig det i min heller, derford jeg bare har tre fag nå!

    SvarSlett
  6. Hahahahaha dette er goy:D Jeg kjenner forresten ogaa godt til den viggofolelsen:P
    Bart bart fra meg!

    SvarSlett
  7. Haha, bra vi er flere om det!:P Bart bart!:)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten