3. september 2009

Yesss, bilder!

Fortsatt i live! Tenkte jeg skulle dele litt bilder med dere:

Vi har fått sykler (THANKS!), og testet ut skoleveien.

Caroline Chisholme School (+ Wooldale Centre of Learning)

En av mange søte sidegater i Wootton (utkanten av Northampton)

Huset vi bor i, i grunnen veldig fint!

Action i nabohuset. Første dagen var det bare dette, i går var det politisperringer overalt + menn i hvite drakter med kamera og telt i bakhagen, mens det i dag var en hundepatrulje på stedet. Skvatt helt sinnsykt da vi gikk forbi og hundene som var i bilen (det visste jo ikke vi om) bjeffet som gærne og glefset mot oss. Politiet bare lo av oss der vi løp for livet mens vi hylte og bannet på norsk.

Hehe?

På bussen (som er bitteliten og tar 10 min). Jeg føler meg utrolig tilbakestående når jeg ikke engang greier ting som å ta bussen, betale billetten min og gå av på riktig stopp. Sist gang spurte vi bussjåføren hvor vi skulle av, men det endte med at han satte oss av på feil stopp. Så begynte det å regne.

DEILIG.

Standard: hvitt brød og potetgull.

På Sosta Café og overlykkelig over gratis internett.

Paraplytørking. Yarden vår i bakgrunnen.


Ida

4 kommentarer:

  1. VIS MEG DEN BUTIKKEN MED TVSERIENE!!!!!!

    Bra at du har det fint btw :)

    <3

    SvarSlett
  2. Så sykt søtt hus :D Hvis du virkelig vil vite det så var jeg på walmart i dag og de hadde tusenvis at tvserier til sånn null kroner og det var vilt! Tror jeg må hamstre litt når jeg skal hjem!
    men vafffffal var det sykt fint og engelsk(T) der :D

    SvarSlett
  3. Så koselig huset var! Håper alt går riktig så bra med deg der borte:) Så veldig engelsk og hyggelig ut. England er trivelig!

    SvarSlett
  4. Jesper: Den heter HMV og har rosa skilt! Eneste platebutikken jeg har sett så langt her i England, faktisk! Når du kommer hit en gang kan vi så klart gå bananas der:D<3

    Astrid: Jeg vet! Føler meg heldig:D Kult! Nesten det samme som på Tesco (en av mange engelske versjoner av walmart)! Det er sykt digg:D

    Silje: Ikkesant! Det er kjempesøtt:) Alt står veldig bra til:) England er kjempetrivelig, jeg koser meg masse:) Håper det står bra til der hjemme også!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten