26. mai 2009

23.05.09


"håååååå"?


Birgitte og bursdagsbarnet Frida.


Kålormen Ståle.


Therese og Guro BØ!!!


Gruppeterapi (forklarer det åndssvake ansiktsuttrykket mitt i alle fall).


Ehm, sofa?


Det er godt jeg har så heite venner! (de matchet til og med)


Trampoline - jeg har fortsatt blåmerke under foten. Visste dere at det er SYKT vondt?

How you doin'?

Håkon er pimp, men hadde ikke råd til noe annet enn...vel, oss. Legg merke til bling med enkroninger.
Håkon trodde han var smart da han valgte madrassen som virket mest spennende og eksotisk, men alle vet jo at kokosfiber, vatt og elektrisk herdede fjærer er en relativ dårlig kombinasjon.

7 kommentarer:

  1. HVA er det nederste? :P

    SvarSlett
  2. Jeg liker at Håkon er fail, på alle måter han er nebt i dette innlegget:P

    Og såklart må jeg si at det ser ut som om du har et godt øye til Kålormen Ståle :D

    SvarSlett
  3. Håkon er jo fail da<3 Lurer på om han har sett det her, forresten? Hehe.

    Jeg tror forresten heller jeg vil si at det ser ut som jeg har et mongo øye til Kålormen Ståle, men det er nå så!

    SvarSlett
  4. Hehe :P IDa og Ståååååle .

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten