4. mai 2009

Unntakstilstand

I dag møtte jeg Ingeborg på Aker Brygge. Hadde aldri turt å håpe på at det kom til å bli klaff - vi hadde ikke problemer med å holde samtalen gående, for å si det på den måten. Vi møtes igjen på orienteringsmøtet på søndag, og kanskje forhåpentligvis også et par ganger til. Kongsberg jazzfestival hadde det jo vært konge om vi traff hverandre på - hurra for Kaizers! Og Ingeborg: om du kommer hjem til meg en gang, så skal jeg love deg at det både lukter gress og fins elger. Jeg bor ikke på landet for ingenting, skal jeg si deg!

Nå er det geografi for alle penga. Jeg er ca. halvveis i kapittel 0, så jeg vil si at det er en overhengende risiko for at jeg kan si takk og farvel til julekarakteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter!

 
Blogglisten