5. mai 2009

Det blir for dumt

Jeg blir så provosert! Det eneste som overgår Nina Karin Monsens uttalelser på dumhetsskalaen, er... er... er Mr. Bean. Om for eksempel en muslim hadde kommet med samme uttalelser som Nina Kari Monsen, ville det ALDRI I VERDEN blitt hedret med en Fritt Ord-pris. Dessuten - det fins en grense for hva man bør holde for seg selv og hva som har hold nok til at man bør dele med resten av verden, for å si det sånn. Det er som om Crazy Frog skulle fått en grammy eller Gaute Ormåsen en Oscar. Hvorfor fikk ikke Harald Eia prisen i sin tid for å ytre seg fritt rundt skrukken sin? Jeg bare spør. Fordi jeg verken greier å formulere alt jeg vil ha sagt, eller har tid (geoprøven kaller), syns jeg det er like greit å bare la denne oppsummere saken:

6 kommentarer:

  1. Åh jeg elsker den sangen! TAKKSKARRUUU :D

    SvarSlett
  2. Den er maaad fet, som noen til og med ville ha sagt:)

    SvarSlett
  3. Hvem ville sagt det? Sikter du til noe IDAMH?
    forresten se på bloggen min :) Du er avbildet på blogginnlegget fra i gååår!

    SvarSlett
  4. Sikter ikke til noooen ting jeg :) Og skal sjekke! Nice.

    SvarSlett
  5. Ja, HELT ENIG! Det er jo noe som heter respekt, og selv om man har ytringsfrihet skulle det virkelig bare mangle at man oppførte seg. Tenk de barna som vokser opp med homofile foreldre som ennå prøver å akseptere det selv, også kommer folk med sånne uttalelser. Nei ærlig talt, håper flere barn av homofile kan stå fram med sin opplevelse av det, det er nemlig bare de som har virkelig god kompetase til å uttrykke seg i en slik viktig sak. Men til kommentaren din: Ja, jeg håper virkelig på fint vær i helgen! Da kan vi jo kjøpe mat og ta med ut :D haha!

    SvarSlett
  6. Ikke sant! Derfor er jeg så glad for at Sofsen (sofsen.com) "står frem" med sin side av saken.

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten