12. mai 2009

Nå har ting virkelig gått over skaftet

I det jeg går fra bussholdeplassen og aner fred og ingen fare, legger jeg merke til noen surrete pensjonister som har stanset bilen sin ved rundkjøringen. Herregud, noen som har rotet seg kraftig bort. Dustehuer. Etter tre meter går det opp for meg at det er Fride og pappa. I el-bil. Det så akkurat sånn her ut, bare at det var oppe ved veien:
Forferdelig, jeg vet. De kunne like godt kommet i en sånn liten rød bil som kan kjøre på gangveien. I et følsomt øyeblikk klarte de å lure meg til å tro at de hadde byttet ut bilen med den. Tenk, bare TENK, om jeg måtte leve med pensjonistbil 2000 resten av livet mitt. Jeg grøsser bare ved tanken. Den har oransje plast inni, og man trykker på en knapp for å få den til å rygge. Eh, ja. Sikkert fint for miljøet og sånt, men det er jo faen meg forsøpling av landskapet. HELDIGVIS må pappa levere den tilbake om noen dager. Må innrømme at jeg ble skremt et øyeblikk.

15 kommentarer:

  1. DET HADDE VÆRT KJEMPEKULT KOMMA JEG SKAL IKKE LYVE UTROPSTEGN

    SvarSlett
  2. EEeeeh..? Nå må jeg innrømme at jeg ikke er helt sikker på om du er ironisk eller ikke.

    SvarSlett
  3. VAR IKKE IRONISK KOMMA JEG HAR HØRT DET ER LITT IN PUNKTUM FORRESTEN SÅ ER DET LITT HARRY MEN DET VIKTIGSTE ER Å REDDE JORDA UTROPSTEGN GANGER TRE PARENTES MINST UTROPSTEGN SLUTTPARENTES

    SvarSlett
  4. Haha, da skjønte jeg det! Må ha det litt i klartekst jeg, vet du.

    SvarSlett
  5. SV: Tusen takk Ida! =D Du kler sikkert pannelugg du også da! De fleste gjør vell det : p

    SvarSlett
  6. HAahhaha. Håper dere får sånn bil snart. Ehe.

    SvarSlett
  7. Joda, jeg også, for å si det sånn.

    SvarSlett
  8. Men da kommer jo spørsmålet: HVorfor kjørte de den bilen i utgangspunktet?? :p

    SvarSlett
  9. Hehe, jeg ventet på det! Du skjønner, pappa hadde vært så heldig at sjefen for El-bil Norge ringte og spurte om han ville låne den noen dager. Sikkert en slags pr-greie, siden EN presenterte en slags handlingsplan eller noe i den duren i går. All over the news.. Eeeh. :)

    SvarSlett
  10. Jeg syns den var ganske så fancy jeg. Særlig den knappen man bruker for å rygge.

    SvarSlett
  11. hehe søskenkjærlighet <3 Men da skjønner jeg hvorfor de kjørte rund ti en el-bil :p De er ikke så pene å se på, men jeg synes de er utrolig smarte for miljøet da :)

    SvarSlett
  12. Ja, det er de jo:) Men det fins faktisk en el-bil som kan kjøre like langt som vanlige biler, og i tillegg ser den ut som en sportsbil og går fra 0-100 på 4 sek og har en toppfart på 200 km/t. Nice.

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten