29. mai 2009

Fridom

For cirka 20 timer siden satt jeg i ett bunnløst og kullsvart leksehull. Fra og med nå er leksehelvete offisielt over, og jeg ser frem til tre uker med bare fryd og gammen. Riktignok blir det en presentasjon og en innlevering neste uke, men det blir praktisk talt barnemat.

I morgen bærer det avgårde til det store utland (også kalt Strømstad) for resten av pinsehelgen. Satser på at det blir smooth, det vil si, at fisa electron-kortet fungerer utenfor en radius på 20 km. Dessuten var jeg forresten i fornøyelsespark i går. Hvem hadde gjettet det? Kanskje det kommer bilder derfra om dere er snille barn.Uansett, siden Nina og Christine er søte, ble jeg invitert med på deres gratisbillett-kvote. Jeg tok så mange som...TO attraksjoner, og i dag morges våknet jeg uten stemme. Ja, eh.

Ssssssneiks

4 kommentarer:

  1. fisa elektron :P

    Tok du ikke mer enn 2 attraksjoner??! Nei sant det, du var jo ikke med på Dragen og Tømmerrenna :P Jeg tok jo hele FIRE!

    Jeg gleder meg til Strømstad :D

    SvarSlett
  2. Ja, du tok av!

    Jeg også!:D:D

    SvarSlett
  3. Jeg synes at alle skal dra på Tusenfryd sammen en dag (=dere sikkert + meg) !! :D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten