23. mai 2009

I'm back, with a ruma ruma ruma-track

Klarer ikke dy meg; er det ikke fint ute i dag?



Noen som vet hva som skjedde på Egertorvet i går, forresten? Jeg telte hele seks store politibiler med gitter på og tjue politimenn med motorsykkelhjelmer, og det som skjedde hørtes litt sånn ut: "HOI HOI HOI HOI HOI HOI! ÅGE ÅGE ÅGE ÅGE ÅGE! PER PER PER PER PER PER PER PER! HOI HOI HOI HOI HOI HOI!" Jeg tenker at de som så på nyhetene i går kansje fikk det med seg, siden det formelig talt svermet av tv-kameraer der. Jeg er for lat til å sjekke nettavisene, om dere lurer.



MEN, nå må jeg gå å ordne meg. Det blir fest i dag, og jeg har invitert meg selv til å komme tidligere for å fikse og ordne. Jeg er så grei. Sneiks.

4 kommentarer:

  1. Ja det er fint vær ! Astrid har spist en kurv jordbær :D:D:D:D Gleder meg til etterpå :D:D:D:

    SvarSlett
  2. Å, det hørtes digg ut! Jeg gleder meg også masse:D

    SvarSlett
  3. Jeg har også invitert meg selv til å komme tidligere :P Vi er kule :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten