9. mai 2009

Skal man først slå til, skal man gjøre det ordentlig: HAGL!

Jeg føler meg som Mr. Creosote når jeg bare hører ordet kake: "but sir, it's just wafer thin..." Nu vel. Konfirmasjonen var vellykket som juling (vel, bortsett fra at det haglet golfballer), og i morgen tidlig skal jeg møte Regine. Hun er en jeg har kommet i kontakt med fordi hun også skal til England, og siden begge skal på orienteringsmøtet i morgen, så hvorfor ikke slå til med frokost før møtet? Jeg gleder meg veldig, selv om jeg som kjent ikke er noen morgenfisk.

Blir interessant å få alle de demotiverende aspektene ved utveksling i fleisen i morgen. Går opp 10 kilo, sa du? NULL STRESS. Jeg bare trener ti ganger i uka og sniker mat i servietten. EEH.

1 kommentar:

  1. Haha! Det er vanskelig å holde vekten, tro meg. Nytt kosthold, ny familie, et helt nytt miljø... Men som en oppmuntring, har jeg hørt at det er lett å gå ned igjen når man kommer tilbake til Norge. Jeg håper det er sant.

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten