18. mai 2009

Takk for sist, jeg kan ikke si jeg har savnet deg

Da er jeg offisielt back on track, men, som dere kanskje hadde gjettet, også offisielt på penicillin. Sengeliggende i to dager, er jeg også. Er ikke livet herlig, dere? Uansett. Long time no see, så dette kan jo bli gøy å oppsummere. I grunnen kan dere bare kose dere med de fine mobilkamerabildene mine, med nøye utvalgt soundtrack til.







Ca. 30 sek etter at det ble kjent at vår alles kjære herr alexander grand prix kom til å vinne. Kanskje ikke så tydelig på bildet, men det var virkelig hæla i taket og vel så det. Tror det var både siste og første gang en hel buss skrek og klappet i takt, sang og omfavnet hverandre i gledesrus. Velkommen til Nesodden, liksom.

Jeg rakk slutten med elegant timing (trenger selvfølgelig ikke nevne at jeg beina hele veien fra bussen til samfunnshuset). Jeg filmet litt også, men har trukket den konklusjon at jeg ikke legger det ut i og med at jeg høres ut som en krysning av hvalross og en tenåringsgutt i stemmeskiftet.

Ehh, jobbe, sa du?

............................................................

Akkurat nå er det Alexander Rybak-oppstyr på Tangenåsen. Kjenner at jeg har litt lyst til å være der. Det er nok bivirkninger av penicillinen. I følge mamma har flere tusen møtt opp, men kjenner at jeg ikke tror helt på det. Vi får vente å se (på dagsrevyen). Vil dere forresten vite alle de syke, SYKE bivirkningene? Jeg nevner i fleng: kvalme, diaré, utslett, kløe, oppkast, halsbrann, betennelse i tykktarm, munn og på tunge, hudbetennelse, rybak-hysteri, nyresykdom, feber, opphovning av ansikt og hals, leddsmerter, svekket berøringssans og sist, men ikke minst, sykdom i hjernen. Jammen da har jeg noe å se frem til. Dét, og nytt på nytt. Nei, vent! Jeg har jo funksjonshemmet skolepc og får erstattet nytt på nytt med grønn skjerm.

Nei nå tror jeg jammen meg går og tar meg en daddel. Vi må jo skeie ut litt, vi også. Her er forresten en liten oppmuntring til dere som har fått alt litt på tverke:

15 kommentarer:

  1. Ånei!! Stakar deg! Det hørtes ikke bra ut :/
    Håper du blir frisk raskt!

    Skal vi ta en liten en? Ok: Vet du hva som er likheten med deg og VG? (trommevirvel) Dagen er ikke den samme uten!! <3
    Hehe, men det er jo sant da! :D

    SvarSlett
  2. Takk:)

    AAAww, hvor søt er ikke du?:)<3

    SvarSlett
  3. Haha, jeg likte at du nevnte Rybak-hysteri som en bivirkning. Hehe. Jeg så han på nyheitane. God bedring <3

    SvarSlett
  4. Jeg tror det er fakta, skjønner du. Man blir liksom litt omtåket. Det gjorde jeg også, og pappa óg. Hurra! Og tusen takk :)

    SvarSlett
  5. Haha jeg likte tegneserien !! Go Pondus :D Forresten, men en gang jeg hørte hvilken sang du hadde lagt til på dette innlegget klikka hjernen min litt på deg :S

    Men du må egentlig legge ut den videoen fra bussen da.. Syke Guro vil ha noe å gjøre bortsett fra lekser! Altså: JEg vil høre deg synge Fairytale som en hvalross og en tenåringsgutt i stemmeskiftet. (Hvis du ikke vet det ligger jeg hjemme (akkurat sånn som deg?). Var ikke så lurt og sitte ut hele 17.mai når man er solbrent (for da merker man nemlig egentlig ikke at man fryser.) Uansett. Jeg ligger hjemme med feber og det som følger med. Men jeg har en privat sykesøster da :D En jeg har 7mnders dag med i dag. Gjett hvem? Forresten: føler at det blir mange på koret i dag?

    Bra det bare var en melketann da, Kristoffer.

    SvarSlett
  6. PS: Kan jeg stjele tegneserien din til bloggen min? Den var bare så knall.

    SvarSlett
  7. Haha, tviler jeg ikke på!

    Legger den ikke ut. Punktum. Hehe. Den er fra samfunnshuset da, men likevel. Det er sykt ille. Kanskje jeg egentlig bare ikke burde nevnt noe om det, og så lagt den ut. Kanskje ingen hadde lagt merke til det?
    Men hei, er Bjørnar hos deg og passer på? Så heldig du er:D
    Oi har glemt å si fra til Bjørg (ops)!

    Bare ta i vei, det er Pondus som har opphavsrett! Jeg tok den fra fb'en til Ingrid:P

    SvarSlett
  8. Haha gøy!

    Bjørnar kommer etter skolen og passer på meg :D Han er snill! Jeg har sagt ifra til Bjørg :P Jeg er flink.

    Du burde legge den ut. det stemmer jeg for.

    SvarSlett
  9. Så snill han er! Jeg sa fra nå jeg. OOOPS.

    Jeg legger den ikke ut...

    SvarSlett
  10. ELSKER den Pondus stripa!! :D
    Ring meg snart så jeg kan fortelle deg om i går...

    SvarSlett
  11. SV: Jeg aner ikke. Det er ikke heeelt bestemt ennå:-P Vi må først få penger til å dra :-P

    SvarSlett
  12. Ja, ganske sikker på det :-P

    SvarSlett
  13. Åå, visste ikke at han var derfra! Så kult :D God bedring forresten <3

    SvarSlett
  14. Jeg vet, det er litt kult, hehe:) Tusen takk:)<3

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten