6. mai 2009

OVERSKRIFT

I dag var det geografiprøve. Ja, det er helt sant. Ganske drøyt, men vi hadde faktisk geografiprøve i dag. Neida, så... Helt ok det, liksom.

Sånn bortsett fra prøve, har dagen også gått med til naturfagsprosjekt. Vi får gå med hvite labfrakker om vi vil. OG briller. Vil dere vite hva prosjektet vårt er? Ikke det? Nei, da så! Hvis det er sånn dere skal være.

Da kan jeg i stedet fortelle dere at jeg har lest ut alle twilight-bøkene. Vel, det er kanskje old news nå, men bedre sent enn aldri. Jeg må bare få si at jeg ble mektig irritert på slutten. Kunne like godt lest bare den første boka og sagt meg fornøyd med det, men det er nå så. Gleder meg til Harry Potter 6 på kino da i hvert fall (NERD).

Fortalte jeg forresten at vi så Babel på skolen på mandag? DET er jo i hvert fall ganske interessant. Men likte kommentaren til Elisabeth, da: "jeg ville venta på Brad..."

Nå tror jeg det er best for alle at jeg sier takk og farvel.


Donkeyboy - Ambitions

2 kommentarer:

Kommenter!

 
Blogglisten