11. mai 2009

Gjett hva jeg gjorde i dag!

.








Nå lurer du nok fælt, tenker jeg meg, og det er med god grunn, for i dag har jeg...








...sett Hannah Montana The Movie! Det hadde dere nok ikke trodd! Eller, det hadde dere kanskje, men vi lar oss ikke henge opp i smådetaljer. Jeg sitter igjen med førti Hannah Montana-sanger på hjernen, minnet om de tretten småjentene på raden foran som var totalt revet med, og bildet av den viggo mannen på 60 bakerst i salen. Eh, pedo? Aldri hørt om... Synd jeg ikke fikk tatt snikbilde, spionskillsene mine sviktet dessverre i siste sekund. Nu vel. I morgen. Eller på onsdag (har ikke helt bestemt meg ennå), tenkte jeg at jeg skal legge ut noen bilder fra konfirmasjonen til Fride. Måtte bare lufte idéen litt. Hvis noen som var på aspectmøtet på søndag forresten lurer på hvorfor det var en random pause på fem minutter midt inni, så finner dere svaret her. Måtte le litt for meg selv på bekostning av Runa, kjenner jeg, men vi vet jo alle hvordan det er.

Og folkens, husk: you've got the beeeeest of both worlds!

4 kommentarer:

  1. Hahahhhahahha. Men jeg har også lyst til å se den egentlig. Ehe.

    SvarSlett
  2. haha, Det er lættis nå, men akkurat da hadde jeg mest lyst til å synke dyyyypt ned i setet. Det var jo ikke sånn at jeg kunne stikke av til et annet rom heller :p hehe går jo på krykker..

    SvarSlett
  3. Det skjønner jeg godt! Hehe:P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten