5. mai 2009

Nerdpower

Nå sitter jeg på skolen og har ... matte. Men skal ikke klage, for nå i disse russetider er det nesten bedre å ha time enn å bevege seg ute i gangene. For ikke å snakke om å være i kantina eller ute. Og til alle dere som lurer på hva dere skal gjøre når russen kommer stormende, så kan jeg opplyse om at Simen Smartass Lippe mener at det lureste er å stå helt stille så de tror du er en statue. Eller, det er ikke langt fra i hvert fall. Han mener at om man står helt stille, syns de ikke det er noe gøy, og så gidder de ikke mer. Man skulle kanskje tro at enkel barnepsykologi var et temmelig effektivt våpen mot russen, men jeg vet ikke helt, jeg. Noen vil vel kanskje si at bevisene taler mot ham, når han som den eneste i klassen fikk buksevann. Men han om det.

3 kommentarer:

  1. Men han om det?

    jeg har bare blitt dynket ned en gang og sprutet på en gang. Det er herlig.

    SvarSlett
  2. Haha, neste gang kanskje du burde prøve og stå helt rolig, Ida. Bare for å sjekke hva som skjer. :)

    SvarSlett
  3. Guro: nice, jeg har bare blitt sprutet på et par ganger. jeg mener at han om den teorien lizzzm.

    Astrid: Kommer ikke til å skje, hehe.

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten