5. mai 2009

Min besteste venn, Youtube, og meg.

Vet det blir mye tant og fjas her, men føler at om jeg ikke deler dette med dere, så kommer jeg til å brenne der dere vet. Det er bare FOR viktig.


Donkeyboy - Broke My Eyes


Brett Dennen - Make You Crazy

Anbefaler alle å se musikkvideoen også, den er... ikke så bra, men Brett Dennen, nei, beina hans, danser som en gud. Dessuten er han så Kurt Nilsen.

Denne slapp gjennom nåløyet for youtube-videoer (de ser jo stygge ut?), fordi den er for kul til å ikke deles (dere må egentlig se den i HD på youtube, da. Større bilde lizzzzm), og i tillegg er sangen en versjon med tekst:

5 kommentarer:

  1. Life in Technicolor <3

    SvarSlett
  2. Den sangen som coldplay sang var sykt bra! Og musikkvideon var også skikkelig bra!

    Bra blogg:)
    Du skriver bra!

    SvarSlett
  3. Ikke sant! (Jeg har sett på den sikker 100 ganger nå, men hysj, jeg gjør jo egentlig skolearbeid...) 8)

    Tusen takk:)

    SvarSlett
  4. Hej! Din blogg finns nu med på sidan:)
    Tips: Lägg upp en länk och be dina läsare att rösta

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten