10. mai 2009

Don't buy too many cheap chocolates!

I dag har jeg vært på møte med aspect, og det jeg sitter igjen med er at jeg kommer til å komme hjem sinnsykt disiplinert. Skolen i England er visst det man kaller STRENG. Noen andre smågreier jeg husker å ha hørt, er at ALLE besøk skal gå skriftlig gjennom hele systemet, og man får IKKE ha besøk av NOEN venner, og på enhver tur man må ha lyst til å dra på, må man ha følge med en person på MINST 25. Neida, så. Men for å fokusere på de positive sidene, så gleder jeg meg evig mye til å dra. Alle som skal ut virker som knakandes folk, så det blir nok bra. Som sagt møtte jeg jo Regine til en koselig, men kjapp, frokost på Oslo S, og ser virkelig fram til å bli bedre kjent med henne! Hun kommer til å bo et par timer unna meg med tog, men det blir jo div. turer i regi av Speak. Jeg nevner i fleng: Dublin, Paris + disneyland, rundtur i UK, skremme-ut-nervøsiteten-camp de to første dagene i London, og hva ellers vi måtte finne for godt å gjøre. Blir i hvert fall nice å fylle de to første dagene av oppholdet med sightseeing og berg-og-dalbaner. Må innrømme at jeg syns litt synd på Ingeborg, som blir 17 dagen etter avreise, men det er nok bare en dråpe i havet, nå som hun har fått så fin og grønn speak-bag. HEHE. Vet dere hva som provoserer meg, forresten? Englandstudentene får ha med 1 x 20 kilo, men gjett hva USAstudentene får? 2 x 23 kilo. EH, si meg forskjellen på hva vi trenger å ha med, og jeg skal ikke klage!

Meg, Ingeborg (vertssøster) og Regine (bilde tatt fra Regines blogg)
Avreisedato er forresten 28. august, noe som betyr 10 dager fri etter at dere andre latsabber har begynt på skolen. EAT YOUR HEART OUT!

14 kommentarer:

  1. haha, deilig med litt ekstra ferie :) Litt lættis det Silje sa:p Isteden for å si at vi skulle holde oss unna alkohol, sa hun at vi skulle passe på hvem vi la til på facebook så ingen la ut bilder av oss der vi drikker eller er på fest :p hehe

    SvarSlett
  2. Misunner deg fælt.. Jeg vil også bo i England :(

    SvarSlett
  3. Runa: HAHA, vet! Jeg trodde liksom at hun skulle si sånn "ja, så det er veldig viktig at dere ikke drikker alkohol eller drar på fest", men NEIDA. Hehe:P

    Oda: du kan jo alltids studere utenlands, da:)

    SvarSlett
  4. Haha synd det der med kolli!
    <3

    SvarSlett
  5. Skal dere til Paris og Dublin ? Det høres ganske bra ut?

    SvarSlett
  6. kult! håper jeg får ha med meg 2 x 23 kilo...

    SvarSlett
  7. Ja, det er rett og slett dritkjipt.

    Vi skal dit om vi har tid og penger, ja:) Men problemet er at jeg har lyst til å være med på alle turene, men det kan jo fort bli dyrt...

    Det håper jeg for din skyld! Men du som skal til Florida trenger nesten bare ha med deg klær til én sesong, mens vi må ha med oss klær til hele fire sesonger, og alle mulige værtyper osvosv:(

    SvarSlett
  8. Haha! Eg reiser ikkje før 1.september. Drit bra med ekstra ferie! Skal bli kjekt å se vennene mine slite på skulen eit par dager ekstra :P

    SvarSlett
  9. Halloooo!!! Betyr det da at du ikke kan dra til London for å besøke meg og Biggi daaa?? :/
    Det er skikkelig skikkelig skikkelig teit!!!! Nå er jeg sur....FURT!!!

    SvarSlett
  10. Så koselig, gleder meg masse til å bli bedre kjent med deg, Ingeborg og de andre jentene og! Skal blogge litt i kveld eller imorgen, og da legger jeg ut bildet så kan du hente det :) Men du da, grunnen til at vi bare har 20 kg er jo at vi skal rett på shopping i London vel!

    SvarSlett
  11. haha :P det med kolli ja... den var kjip ;) jaja.. du kommer sikkert til å få det kjempe gøy, selv om du bare får lov til å ha med deg 20 kg :P hehe :D Du er heldig som har fått familie foresten, det vil jeg også ha :P

    hun sa akkurat det samme til oss som skulle til USA om å legge ut bildene på face :P syykt lættis :D haha

    SvarSlett
  12. SV: Haha. Os er ein såpass liten plass og det vises i Dolly. Vi deler på å vere kokk og servitør :)Uff, Peppes om sommeren? Godd luck sier bare eg :P

    SvarSlett
  13. Faen, good blei feil skreve. Flaut!haha!

    SvarSlett
  14. Kristin: ja, det virker sånn:(

    Regine: sounds good! Og det hadde jeg ikke tenkt på! Hahaha:)

    Maren Emilie: satser på at det funker fett, ja. Og som Regine påpekte, så er jo det fordi vi skal rett på shopping i London:P Haha, så bra:P Alle satt og bare "eeeh" forsnakket hun seg litt nå?

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten