24. mai 2009

ÆÆÆÆH

Nå er det bare en time til jeg må dra på jobben. Skulle egentlig ikke jobbe i dag, men måtte ofre frihelgen min for å få fri for å dra på kortur. Litt surt, men sånn kan det gå! En annen dag skal jeg lage et innlegg til ære for gårsdagens bursdagsfeiring, forhåpentligvis med bilder og hele pakka. DET kan bli smooth. Forresten så må dere se på bloggen til Maren Emilie, som sammen med fem andre stilte seg i rundkjøringen på Skoklefall med plakat og flagg for å hylle Alexander Rybak da han kom hjem, og jammen fikk de ikke storstilt besøk også. NICE.

2 kommentarer:

  1. Jeg skal ikke jobbe i dag. Lalalalala. Men du blir rik og så er det digg.!

    SvarSlett
  2. JEg blir rik og så blir jeg fattig med en gang jeg kommer hjem. sååeeee

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten