22. mai 2009

Null hull og frisk som en fisk

Hei og hå! Ettersom både tannleger og andre leger har friskmeldt meg så mye at jeg nesten ble syk igjen, har jeg vel ikke noe annet valg enn å være positiv. Ja, du hørte riktig. Dessuten har jeg fikset fri for pinsehelgen og vært på shopping, så kan ikke klage i dag akkurat. Riktignok er shopping bare kortvarig moro til jeg sjekker kontoen min, men moro var det lell. Jeg har faktisk gjort masse annet i dag også. Ganske interessante saker, om jeg får si det selv. For eksempel har jeg kjøpt linsevann, sikkert en hel liter. Mer har jeg vel egentlig ikke å si om dagen i dag, dessuten ser jeg på høydepunkter fra senkveld nå. Åh, hvor jeg elsker moralen til Nummis.

Tenkte bare jeg skulle vise dere maksimalt av det jeg kjøpte av det det går an å få plass til i et bilde. Anstrengelse.

6 kommentarer:

  1. Jeg vil også på shopping (jeg bare har ikke så mye penger) . Men flaks at du er frisk som torsk, da! :D

    SvarSlett
  2. Det er bra du er frisk, Ida!
    Kjempe fin blogg og jeg er nok blitt avhengig av å lese den, heldigvis! ^^ =D
    - Harveen

    SvarSlett
  3. Du er kjip, vet du hvorfor? Fordi du er frisk, for det er ikke jeg..
    Men utenom det så er du jo bare herliiig da :D

    SvarSlett
  4. Astrid: Ja, det er flaks:) Vi kan jo dra på shopping en gang når du har fått sommerjobb for eksempel? Jaaa:D

    Harveen: Tusen takk, Harveen! Så hyggelig å høre, da skal jeg tenke litt ekstra på deg når jeg skriver:D

    Rikke: Ja, jeg er DØDSkjip. God bedring da snuppelupp! Og takk, jeg vet det... NEIDA, ehehehe. DU er herlig da:D

    SvarSlett
  5. Bjørnar og jeg så også på høydepunkter fra Senkveld! Det var så gøy :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten