24. april 2009

Bensinstasjonofili

Bytur med Elisabeth og Rikke - ja takk. Riktignok bare i en times tid, men det holder sa Gundersen. Da vi var nesten inne på Aker Brygge, kunne jeg fortelle folket at det var fullt (les: FULLT!) av folk. Da påpekte Elisabeth at alle er jo bloggere. Hun påpekte også at Trond Giske minnet henne om en bestefar, men også noe litt mindre bestefar-aktig. Uten å gå nærmere inn på det, kan jeg vel si at bestefaren var litt Fritzl-ish. Det var nemlig en som lignet veldig på Trond Giske på båten, noe som ved nærmere ettersyn var ganske logisk. Han skal ha for engelsk-skills i alle fall! Forresten så må jeg bare legge til at Elisabeth ELSKER bensinstasjoner. Og da mener jeg ELSKER.

Mattetentamen er nå vel gjennomført. Jeg må innrømme at jeg har en litt god følelse, dessverre vil det i 90 % av tilfellene si at resultatet er helt motsatt. Jeg svarte på dobbelt så mange oppgaver enn jeg pleier, men har nok dessverre dobbelt så mange feil også. Jeg rettet like godt litt for lærern med én gang, ved å skrive FAIL på de oppgavene jeg ikke klarte. Da blir hun nok glad. Et pluss er at det nå bare er igjen én dag med smatting, sittesår, leverposteieim, hysjing og knitrende godteripapir. DIGG. Men nå må jeg gå! Vil jo ikke komme for sent til Monty Python.

---------------------------------------------------------------------------------------
Jeg kom for sent, bare sånn forresten. Men jeg var ikke den eneste, så da er det jo greit. Egentlig tenkte jeg bare å legge ved litt bevismateriale for at Elisabeth har rett angående at det bare er bloggere på Aker Brygge: http://caffelatte.blogg.no/1240601991_fuck_you.html

11 kommentarer:

  1. Bra det gikk superdupert med tentamen da , hvis later som at det betyr at du faktisk ikke har så mange feil som du tror :P Ehe

    SvarSlett
  2. Løp, Ida! Du må ikke komme for sent til Monty Python!

    SvarSlett
  3. Astrid: Det betyr nok det. Hehe.

    Guro: Ingen løping her i gården! Det er sykling som gjelder!

    Hilde: Tusen takk:)

    SvarSlett
  4. SV: Er Kaizers cd'en til salg i bare ÉN UKE?! Stressmodus- PÅ

    SvarSlett
  5. SV: Damnit!! Amazon.com selger den kanskje da? :-D

    SvarSlett
  6. HAHAHAHA KØDDER DU MED MEG? Fy faaanden jeg hadde rett! Told you :)
    Håper jeg får jobb btw. Mamma fant ut at jeg søkte fordi *dumdumdum* hun leste bloggen min :P
    Haha, og jeg ser ut som at jeg lider av pink lemonade-mani elns. jaja.

    SvarSlett
  7. og jo forresten; gjett hvor jeg var i dag på vei hjem fra AFS-camp?

    Shell <3

    SvarSlett
  8. OO, fishy fishy fishy fish.

    SvarSlett
  9. Elisabeth:
    Haha, ja. Jeg lo evig av det, sånn høyt helt for meg selv.
    Jeg er sikker på at du får den om de velger å ansette flere verter. Og siden de har litt bemanningsproblemer, for å si det mildt, så... Vi krysser fingrene! Men surprise ruined for moren din da.
    Du gjør jo det?
    Og forresten; hahaah, så klart :)

    Annonymis:
    ...that went wherever I did gooo.

    SvarSlett
  10. Gjør litt det. LØV JU <3
    Og krysser fingers for jobb!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten