28. april 2009

Det er salg på posten i dag

Det er så hyggelig å ha en lillesøster som utleverer meg så ukritisk til lærere og medelever, syns jeg.



Skal jeg si dere en ting? Ja? Ok. Jeg fortalte Guro det på bussen før i dag, men siden det var litt flaut å si det når det var så mange folk der, endte det bare med at jeg hvisket det så lavt jeg kunne, med en påfølgende latterkrampe som endte med noe som for alle andre så ut som hysterisk gråt. Hurra for det. Nå regner jeg med at dere er temmelig spente, så here it goes: i dag gikk med underbuksa bak frem.

...
...
...

Den satt, tenker jeg. Men greit, jeg innrømmer at det ikke var hele dagen. Jeg oppdaget det jo etter en fem timers tid. Litt rart at den lappen var foran her, i grunnen?

11 kommentarer:

  1. HAHA du er sinnsyk. Og søsteren din går fra å skrive som en førsteklassing til å skrive som en 10endeklassing. Så var det sagt. Jeg liker forresten dine bumpy sides her også, som at du er i trassalderen. Godt lagt merke til sier jeg! Tulla :)
    Natttaaa

    SvarSlett
  2. Hahaha, jøss altså! Men hei, siden du skal på den samme informasjonsmøtet som meg, og siden vi sikkert blir å ha en del med hverandre å gjøre i England, har du lyst å møtes i Oslo lørdagen før møtet? Bare stikke på en kafè eller shopping eller noe :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, tusen takk. Jeg vet dere liker meg og sånn altså:)Så hyggelig at du gjør det, Elisabeth:D Da kan jeg endelig vise mitt sanne jeg!

    SvarSlett
  4. aiit, i see :) ehm, jeg kommer til oslo litt før 9 på fredagskvelden, men det er jo kanskje litt seint? Også reiser jeg igjen søndag ettermiddag :/

    SvarSlett
  5. Jeg møter deg gjerne søndag morgen, vi kan jo ta en tidlig frokost på kafè før møtet?:) Hvor var det møtet skulle være? Det starter 10 ja, så vi burde jo klare å møtes litt før 9 i allfall:p og hvis du vil kan vi jo treffes fredagskvelden. Hvor i Oslo bor du da?

    SvarSlett
  6. HAHAHA Fride er morsom. Jeg må si at jeg ikke har møtt den siden av deg så veldig ofte.

    Og forresten: må innrømme at hun dama ved siden av deg på bussen så sykt rart på deg. Og ja: det så ut som om du hadde det helt forferdelig, lille grinmonster--- <3

    SvarSlett
  7. Okei:) Tror møtet var på Helsfyr, kanskje? Etter møtet skal jeg antakeligvis ut og spise med søstern min, så vi må nesten ta det før. Men kan ikke jeg få nr ditt, så kan vi jo snakkes nærmere helga? Du kan jo maile det, jeg har adda deg på msn :)

    SvarSlett
  8. Det er fordi Fride er en liten løgner:( (Sorry Fride)

    Uff ja. Og de bak deg. Og de til venstre for midtgangen. Og...

    SvarSlett
  9. Ida, du er teit. Og hvis du lurte på det er det overdrivelse, såeeeh :)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten