23. april 2009

Ode til Elisabeth

Elisabeeeeeeeth Du er en hemul
Ganske blomstrete og kul
og nesten like gul.
Når du er så kul
får jeg lyst til å gi deg noe til jul,
og du kan få en hemul.

Men Elisabeth, jeg liker deg selv om du er en hemul, og jeg håper du tar det til deg, siden du tidligere i uken bare syns det var "helt ok" eller noe i den duren.

PS. Noen av dere syns kanskje at noen ord går igjen litt mye, og dere har så klart rett. Jeg har ikke tenkt til å gjøre noe med det, hvis det var det dere trodde.

2 kommentarer:

  1. Åhh du får sommerfuglene i magen min til å danse samba. En SOMMERsamba! Du er så poetisk, min godeste Ida! Jeg tror jeg er den beste Hemulen der finnes! Etter Hemulen såklart.

    <3
    Ai løv itt, ænd itts åokey tu bi a Hemul!

    SvarSlett
  2. Vi danser samba, OLÉ! Nå ble jeg glad:D Takk, jeg vet det, for jeg er en flete:) Det er delt førsteplass, of course.

    Itts pørfektli åokey!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten