26. april 2009

De har i det minste brusautomat, men har de pepsi max i England?

Som noen kanskje skjønte av forrige innlegg, så har jeg fått skoleplass. Jeg har kommet inn på Caroline Chisholm School, som ligger 4 km fra der vertsfamilien bor. Jeg tror jeg har skrevet om skolen før, men gjentakelse fryder som kjent. Skolen har i underkant av 1700 elever, noe jeg syns var ganske kult, helt til jeg fant ut at det mainly er barnehagebarn og andre småunger. Videregående har visst bare 120 elever, men de håper at de blir 350 innen fem år da. Jammen, da er det greit! Uansett: tenkte det var passende å legge ved litt bilder og slekkt. Ps. bildene blir faktisk større om du trykker på dem. Fantastisk, ikke sant?
Life in Sixth Form...
v = ja takk.
? = ja takk, men HVILKE? Det er nemlig sånn at jeg bare skal ha 3 eller 4 fag, noe jeg regner med at i praksis betyr 3. Matte og sosiologi jeg ha, så det betyr ett valgfritt fag. O, FRIHET!
Romforskningssenteret next door...
Ja altså...
...her går man inn.
Biblioteket som jeg kommer til å tilbringe 3/4 av utvekslingen min på.
Brusautomat.

8 kommentarer:

  1. Shit! Dette så ut som en megadigg skole!:) Tviler på at standaren på spanske skoler er som denne :p

    SvarSlett
  2. Må innrømme at jeg er rimelig fornøyd med den, ja:) Kanskje ikke, men det er jo lov å håpe! Jeg skal krysse fingrene for deg, jeg;)

    SvarSlett
  3. Hahaha, "bare 9"?

    SvarSlett
  4. Jeg må si at skolen i Summerland ikke ser helt ut som denne .. Men DIGG! Forresten er det jo litt krise hvis de ikke har Pepsi Max :S HAHAH, har du sett at på pepsiflaskene står det: WARNING: Drink, then swallow. HAHA. Ops. Nå ble det langt og teit. Hade.

    SvarSlett
  5. Jeg synes ikke du kan klage på skolen din, Ida.
    Synes forresten det er litt kult at dere bruker tommelen deres til inngang :D

    SvarSlett
  6. Elisabeth: Må si jeg ble litt overrasket ja. Hehe.

    Astrid: Det er en dritdigg skole ja:D Det er litt krise, fordi pepsi max er best! NEI! Gjør det? Haha! Det ble ikke så veldig teit da. Hade.

    Guro: Neida, jeg er veldig fornøyd jeg:D Jeg vet, det er litt fancypantsss.

    SvarSlett
  7. Så kult, blir sikkert kjempedigg! Jeg satt og leste om skolen min nå nettopp, strenge saker! Men det blir nok digg =D

    SvarSlett
  8. Ja, jeg gleder meg! Oioi, strengt i forhold til hva? Det blir nok bra uansett da:D

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten