5. april 2009

Happenings

Hej hej hallåå!

Jeg rekker visst å lage et enda et innlegg før jeg drar på jobben, hurraaaa! Egentlig vil jeg bare legge ut noen finfine bilder fra skolens karneval og 1STs tur til teknisk museum:

El carnaval en la escuela:

Karoline, Rikke, Ida & Victoria


Maren og Runa (ja, Runa gikk
med pc-kurven både til og fra
skolen)


Philip...

Teknisk museum med 1ST:


Astrid og Ida koser seg med de fjernstyrte
båtene på klimautstillingen (mye morsommere
enn å faktisk se på utstillingen). Gulvet var
dekket av 10 cm vann, og om man kjørte båtene
inn i "lukene" i stolpene, startet det en film.
Dessuten var de gule gummistøvlene veldig kule.


(Bildene fra karnevalet er stjålet fra Elisabeth, og bildene fra teknisk museum er stjålet fra Astrid - I owe you one)

4 kommentarer:

  1. Jeg likte karnevalet. og synd det gutta, skulle gjerne tatt på meg gule gummistøvler jeg også MEN jeg sov jeg :)

    SvarSlett
  2. Skjønner at du ser på det som et stort tap, men du kan trøste deg med at vi sikkert får lov til å gjøre noe så gøy igjen ;)

    SvarSlett
  3. Flotters Ida, me be likin' ya blog :D
    Karneval og teknisk - fabuloso!!

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten