14. april 2009

Twitter og sånt

I dag sov jeg lenge. ALTFOR lenge. Til rett før klokka to, for å være helt nøyaktig. Hele dagen blir jo komplett waste av det. Typisk. Men jeg har fått meg twitter, da. Det er jo et lyspunkt (hehe). Jeg prøver å finne min kommende vertssøster der, og vice versa. Hun heter forresten Ingeborg, og er kjempekoselig. Har snakket med henne i et par måneder via mail, og det er jo lettere tungvint. Uansett: når jeg søker på henne kommer det ingenting og opp, og hun har akkurat det samme problemet med å finne meg. SKJERPINGS, twitter! Da jeg logget meg på gmailen min etter å ha loket litt på twitter, så jeg et par mailer med melding om at jeg hadde fått nye followers der. Det var ingen ringere enn Barack Obama og Kristen Stewart. Hahahahah. Hva faen? Fake deluxe, var det første jeg tenkte. Men still. Haha.



Akkurat nå gjør jeg meg klar til en liten Pink Floyd-kveld, som jeg merker at jeg med stor sannsynlighet kommer for sent til. Men forresten, dere vet den body shop-mineralfoundationen? Jeg kjøpte den for 150 kr i England; BILLIG, tenkte jeg. Den kan jeg fortsette å kjøpe. MEN, i Norge koster den sånn 300 kr. mye koster det da vel ikke å importere den?!


Hadde forresten også lyst til å dele 25 mest spilte-lista mi med dere, siden den er så sinnsykt random. Det er kanskje ikke det verste eksemplet på sprikende musikksmak jeg har, men uansett. Jeg liker'e.


Nå kommer jeg veldig for sent. Håper de tilgir meg.

4 kommentarer:

  1. JEG HAR OGSÅ TWITTER :o
    Legg meg til a: Elusabeth
    <3
    LOVEYAAA!! grrr.<3

    SvarSlett
  2. OOOoh, I definitely will!
    Rawrrr<3

    SvarSlett
  3. Ikke du heller, så HAH! :(

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten