15. april 2009

Pink Floyd + kebab = sant?

Kvelden i går ble tilbrakt med gode venner, Pink Floyd og kebab, en uslåelig kombinasjon (ok, kanskje med unntak av kebaben). Kristin og jeg hadde ikke tatt med oss godteri, og jeg hadde ikke lyst på kebab som de andre bestilte, så vi tok en liten tur ned til butikken, med påfølgende photoshoot foran smågodtveggen. Grunnet svake armer og bein ispedd en dæsj fjortiss og lættis, ble bildene verken klare eller fine.


Nu vel. Vi kom oss opp igjen til BjørnUlf til slutt (etter sånn cirkus tre kvarter, fordi jeg ikke greide bestemme meg for hva jeg ville spise. Joda, jeg greide det. Neida. Jo! Nei, det gjorde jeg ikke.) Uansett: etterhvert ble Pink Floyd-dvdene byttet ut med start.no-quizer om floyd, og etterhvert gikk det over i alt fra fransk og hannah montana, til monty python og er-du-en-sopp?-quizer. Vi fikk ikke svar på om vi var en sopp, forresten, men vi i en senere quiz fikk vi vite at vi var en ku som oftest sier mu, mø eller mo, og at vi var verdt 2000 kvadratmeter. Alltid kjekt å vite! Anywayzzz, så var det en bra kveld, og jeg kom meg til slutt hjem, på tross av en en litt for krafig syvende(?) sans (innebærer syn/hallusinasjoner av gale øksemordere, tyver, doplangere, kidnappere etc) og frosne føtter.

NICE.

4 kommentarer:

  1. hahaha, jeg ler ida! Du er en søt en! :p<3

    SvarSlett
  2. Jo tusen takk du. hehe :)

    SvarSlett
  3. Haha, den hadde jeg ikke sett :P
    Men den var fin da, men du klarte egentlig ikke å bestemme deg tror jeg:P <3<3

    SvarSlett
  4. Tror ikke jeg heller. Eller, vent litt..! :P

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten