20. april 2009

Halleluja!

I dag har jeg hatt nynorsktentamen, som gikk helt greit. Håper jeg. Teksten jeg skrev var helt ok, problemet var bare at jeg glemte å adde siste setning som liksom skulle forklare hele teksten. Jeg satser på at lærern er et geni og greier å tyde alle mine metaforer og underliggende meninger, som så klart er temmelig innviklede. Nu vel. For å feire våre flotte prestasjoner på norsktentamen, fant Astrid og jeg ut at vi ville kjøpe is, fordi Kiwi har fått melkesjokolade/brownie-is (10 poeng på utvalget der, gitt). Melkesjokolade/brownie-is er min favorittis i hele verden, og når min favorittmat i hele verden er is, sier det seg selv at denne oppdagelsen smeltet et kaldt grisehjerte.

Vel hjemme hos Astrid, satte vi oss på sola i terrassen. Eller kanskje på terrassen i sola. Uansett var isen blå og allting godt. Se på den nyeste Harry Potter 6-traileren, gjorde vi også. Den kommer 17. juli, og jeg gleder meg så mye som dette:

(Skulle gjerne prøvd å se enda mer entusiastisk ut, men all botoxen gjør meg lettere stiv i maska.)

Resten av dagen har jeg vel egentlig bare sittet i sofaen med pcen på fanget og hatt litt kvalitetstid med min gode venn herr youtube. Jeg må si at jeg bare blir mer og mer imponert over hvor mange folk som er helt komplett tette i nøtta der ute, men det er en annen sak. Poenget var: nå har også jeg fått med meg den nyeste sensasjonen i BGT (Britain's Got Talent, så klart), og jeg er speechless. Susan Boyle er altså the shit, og jeg anbefaler dere å ta en titt (legg merke til rimet, hehe). Nå fant jeg akkurat et skjørt som hadde sine glansdager på 80-tallet blant klærne til mamma, og jeg fortalte henne at jeg tok det, jeg. Hun hadde ikke noe i mot det, så amen. Det skal jeg i hvert fall bruke i morgen. Nå skal jeg gå på badet og late som jeg kan synge. Ciao.

2 kommentarer:

  1. All botoxen ja! Burde roe ned på den!

    PS: Is!! :(

    SvarSlett
  2. Det er så vanskelig når man først har blitt avhengig...

    Ps: er godt :)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten