26. april 2009

Finn én feil

13 kommentarer:

  1. ayayay. KJIPT! Men det går sikkert fint det også da! Siden du starter jo ganske sent, og det blir sikkert bra å se alle igjen!:D

    SvarSlett
  2. wooowoho! HAHA du får kort sommerferie! Men jeg ser at du har sånn ti-tjue dager fri mellom alle termene, og det er jo diggg!

    SvarSlett
  3. Men hva faen? Jeg forstår nei.

    SvarSlett
  4. Jeg forstår også nei. Men hva lurte du på?

    SvarSlett
  5. Får JEG også kort ferie da? Hvorfor er det kort ferie? HÆ?

    SvarSlett
  6. Åjaa. Sånn ja. Nei, jeg tror ikke det. Det kommer an på skolesystemet i US and A, egentlig. Dette er terminplanen for skolene i England/skolen min. Så JEG får i hvert all null ferie :(

    SvarSlett
  7. Beklager den siste kommentaren, den var upassende.

    SvarSlett
  8. Åja jaja, kjipt :/ jeg synes VELDIG synd på deg <3

    SvarSlett
  9. TAKK, det trengte jeg!<3

    SvarSlett
  10. Hva, mener du at skolen varer til 23 juli? Det gjør den på min skole også, men på min skole er det iallefall sånn at etter eksamenstida begynner de rett på år 13. Så vi norske trenger ikke komme tilbake på skolen igjen etterpå. Reiser jo hjem 20. juni også, uansett.
    Hvilket program var det du reiser med igjen? :)

    SvarSlett

Kommenter!

 
Blogglisten